וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב דרוקר: "ויתרתי על הרבה מאד סיפורי שרה נתניהו"

וואלה ברנז'ה

6.8.2018 / 14:15

למה דרוקר חושב שהגיע הזמן להיגמל מאייטמים על רעיית רה"מ, ומי היה המרואיין הראשון של אילנה דיין ב"ערב חדש" לפני 31 שנה. התכנית האחרונה של "תיק תקשורת" (לפחות בפלטפורמה של החינוכית) תשודר השבוע - וואלה ברנז'ה מפרגנת לכם (ולהם) הצצה

יח"צ

עיתונאי "המקור" בחדשות עשר רביב דרוקר ומגישת "עובדה" בקשת אילנה דיין נפגשו השבוע בתכנית האחרונה של "תיק תקשורת". דרוקר התייחס לחשיפות האחרונות אודות שרה נתניהו - אחת מהן פורסמה השבוע בחברה בה הוא עובד ונגעה לאופן שבו גערה לכאורה בלאה גולדין בטלפון. לדבריו, "ויתרתי על הרבה מאד סיפורי שרה נתניהו - מתקשרים אלינו כל פעם 'היא צרחה על ההוא' ו'היא עשתה ככה'. אני אומר לך, אין לי כבר את הכוח לעשות את הטלפון. מי שלא השתכנע עד היום - מגיע לו".

אילנה דיין עמדה על המקצועיות של מערכות החדשות בישראל, אשר היא מכירה, לדבריה, באופן אישי: "אני מסתכלת על 7 מערכות עיתונאיות שאני מכירה - חדשות 2, חדשות 10, חדשות התאגיד, חדשות גל"צ, חדשות קול ישראל, עובדה והמקור. בכולן אני מכירה איכשהו באופן אישי את כל האנשים. אלו מערכות חדשות של אנשי מקצוע הגונים- לא חפים מטעויות ולא חפים מתקלות אבל מה שמניע אותם זה החיפוש אחרי העובדות ולא אידיאולוגיה כזאת או אחרת".

בנימה אישית ובהתייחסותה לסגירתה של הטלוויזיה החינוכית ב 14 באוגוסט, הוסיפה דיין: "אני במקום הזה, בטלוויזיה החינוכית, קיבלתי את ההזדמנות הראשונה שלי בטלוויזיה. לפני 31 שנה. מלכה ישראל, שאיפרה אותי היום, איפרה אותי גם אז. בינתיים, היא הספיקה לאפר אותי גם לחתונה שלי וגם לחתונה של הבת שלי. בפעם הראשונה כשהגשתי את "ערב חדש", ב 13 בפברואר 1987, אני עוד לא הייתי בת 23, המרואיין הראשון שלי היה יצחק שמיר והוא היה ראש ממשלת ישראל. והוא בא לאולפן של ערב חדש בכדי לענות על שאלות. הינה ההבדל".

העוגה של תיק תקשורת.
העוגה לרגל התכנית האחרונה

כאמור, מדובר בתכנית האחרונה של "תיק תקשורת" ששודרה במסגרת הטלוויזיה החינוכית, אשר עומדת לסיים את דרכה ב-9 לאוגוסט ולעבור לחסות כאן, ואולם כלל לא בטוח שבתכנית האחרונה של "תיק תקשורת" עצמה. לפני שבוע פורסם ב"כלכליסט" כי בתאגיד השידור בוחנים בימים אלה את המשך פעילותה של התוכנית, שהחלה את דרכה כבר לפני כ-17 שנה.

התוכנית עלתה לאוויר בערוץ 2 הניסיוני ועוסקת בתרבות העיתונאית בישראל. בין מנחיה היו רזי ברקאי, אמנון לוי, ניב רסקין, מיכה פרידמן, עמנואל רוזן, חיים זיסוביץ ורוגל אלפר. כיום מגיש את התוכנית אבי משולם, מנכ"ל רדיו תל אביב ובעבר עורך מעריב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully