וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך להגשת האירוויזיון? אסי עזר נפגש עם מנכ"ל התאגיד בנושא

8.8.2018 / 9:11

לוואלה ברנז'ה נודע כי איש קשת נפגש אתמול עם מנכ"ל התאגיד בנושא הנחיית האירוויזיון. בחודשים האחרונים בורסת השמות באשר לזהות מגישי המשדר שוצפת, ואולם כעת לא מדובר רק בדיוני ועדה אלא בפגישה מעשית של ממש

אסי עזר. ראובן קסטרו
אסי עזר/ראובן קסטרו

איש קשת אסי עזר בדרך להנחיית האירוויזיון? לוואלה ברנז'ה נודע כי אתמול (שלישי) התקיימה פגישה בינו לבין מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי כאן בנושא. לפי גורמים, האופציה עלתה בהרחבה ואולם היא עדיין טעונה את אישור צוות הפקת המשדר, בהם הבמאי והעורך הראשי יובל כהן.

בחודשים האחרונים בורסת השמות באשר לזהות מגישי המשדר שוצפת, ואולם כעת לא מדובר רק בדיוני ועדה אלא בפגישה מעשית של ממש. לפני מספר שבועות פרסמה ב-ynet רשימה ראשונית שעלתה בישיבה של צוות הפקת האירוויזיון של מנחים ומנחות שיכולים להנחות את התחרות - לדעתם של מנהלי תאגיד השידור כאן. בין המועמדות להנחות את האירוויזיון לפי הרשימה היו בר רפאלי ומגישת הערוץ גאולה אבן-סער. שמו של עזר דווקא נפקד ממנה.

כזכור, לפני חודש פורסם בוואלה ברנז'ה כי למרות רצונו של התאגיד והצהרת הכוונות של רשת, מסתמן כי גם קדם האירוויזיון הבא יתקיים על מסך קשת, על גבי הפורמט של "הכוכב הבא לאירוויזיון". קשת למעשה נותרה גוף השידור היחיד הרלוונטי שהגיש הצעה ל"קול קורא" שפרסם התאגיד להפקת המשדרים שיובילו את בחירת השיר שייצג את ישראל באירוויזיון שיתקיים בארץ בשנה הבאה.

ההחלטה על בחירת השיר הבא עוררה לא מעט מחלוקות בין קשת לתאגיד. עם סיום העונה הקודמת, פנו בכאן לקשת בדרישה להסיר את הפרסומים שלה המזמינים לאודישנים של "הכוכב הבא לאירוויזיון" 2019. על פי התאגיד, "בפרסומים יצרו בקשת מצג שווא לפיו התוכנית תבחר גם בשנה הבאה את הנציג לאירוויזיון, זאת בשעה שאין כל סיכום בין הגופים על המשך שיתוף הפעולה". הפנייה הייתה בשל כוונה שהייתה לתאגיד להפיק את האירוע בעצמו.

בכאן אישרו את דבר הפגישה, אך לא את תוכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully