וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על אופן גיוס העובדים לערוץ הכנסת החדש; "התנהלות נקמנית"

9.8.2018 / 11:20

מודעת דרושים שפרסם ראש החדשות החדש הצית בכיר לשעבר, שאומר לוואלה ברנז'ה: "מדהים שהערוץ החדש קלט עובדים בודדים מקרב 80 העובדים המפוטרים אבל מפרסם הודעות דרושים". גם עובדים נוספים מוחים. ערוץ הכנסת: "התנהלותנו מקצועית גרידא"

ערוץ הכנסת לוגו. מערכת וואלה! NEWS
ערוץ הכנסת החדש/מערכת וואלה! NEWS

שבועיים אחרי שבג"ץ דחה את עתירת "החדשות" וסלל את הדרך לקבוצת RGE להקים את ערוץ הכנסת החדש, גוברת הביקורת על אופן גיוס העובדים בו. גורם בערוץ אמר השבוע לוואלה ברנז'ה כי, "אנשי RGE טענו לפני החלטת בג"ץ כי חברת החדשות החזיקה אותנו כבני ערובה אבל בפועל לא ניסו באמת ליצור אתנו קשר. לאחר שחברת RGE זכתה בעתירה היא החלה לזמן את עובדי הערוץ טיפין טיפין. כעת שבוע לפני תחילת הפעלת הערוץ על ידי RGE רוב רובם של העובדים לא קיבלו תשובה ואין להם מושג איפה הם יעבדו. מה גם שכרגע לא כל עובדי הערוץ זומנו בכלל לריאיון ראשוני, עובדה שמעידה על חוסר שוויון כלפי עובדי הערוץ".

במהלך השבוע פרסם בטוויטר ראש החדשות החדש בערוץ, רון נוטקין, מודעת חיפוש עובדים בקרב חבריו - מודעה שבינתיים הספיקה לרדת באורח פלא מהאוויר. כך או אחרת, המודעה הציתה ביקורת נוספת. בכיר לשעבר בערוץ הכנסת אמר ביחס אליה לוואלה ברנז'ה: "מדהים שערוץ הכנסת החדש קלט עובדים בודדים (5) מקרב 80 העובדים המפוטרים של ערוץ הכנסת היוצא אבל מפרסם הודעות דרושים. העובדים האלה הם עובדים מעולים ומסורים וזוהי התנהלות נקמנית. בושה וחרפה".

ערוץ הכנסת. צילום מסך,
הציוץ שנמחק. ערוץ הכנסת/צילום מסך

כזכור, לפני שבועיים פסק בג"ץ כי השליטה בערוץ הכנסת תעבור בתחילת חודש אוגוסט מחברת "החדשות" לידי חברת RGE, בעלת השליטה בערוץ 10, ואז גם ייכנסו מכתבי הפיטורים של 100 העובדים בערוץ לתוקף.

מערוץ הכנסת החדש של RGE נמסר בתגובה: "טענתו של אותו בכיר אינה נכונה. רבים מעובדי הערוץ כבר קיבלו הודעות שנשמח לשלבם במערך החדש מיד כשהערוץ החדש יחל לפעול ממשכן הכנסת בתום שידורי הניסיון. רבים מהעובדים כבר הביעו נכונות להיקלט בערוץ החדש וכך ייעשה. אנו מדגישים כי התנהלותנו מקצועית גרידא כשכל העומד לנגד עינינו הוא איכות הערוץ והשידורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully