וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודנט של בנט היכה שוב

9.8.2018 / 13:02

מודעה בדבר "כנס מנהיגות" שמארגן מעריב מעוררת ביקורת רבה. הסיבה: בין שלל המשתתפים אשר צפויים להופיע בו, מופיעה רק אישה אחת - כתבת הרכילות של העיתון. יו"ר עמותת "כוח נשים" לוואלה ברנז'ה: "לא נקבל את הביזיון הזה". ואיך הגיבו במעריב?

מעריב. מערכת וואלה! NEWS
בנט, ליצמן, ליברמן ולוין. המודעה של מעריב/מערכת וואלה! NEWS

מודעה בדבר "כנס מנהיגות" שמארגן עיתון מעריב המציין, לצד המדינה, 70 להיווסדו - מעוררת ביקורת רבה. הסיבה: בין שלל המשתתפים אשר צפויים להופיע בכנס, ביניהם כתבי העיתון, חברי כנסת, שרים לשעבר ובהווה ואנשי יחסי ציבור - מופיעה רק אישה אחת, כתבת הרכילות של העיתון מיקי לוין.

מיכל יודין, יו"ר עמותת כ"ן ("כוח נשים") הפועלת לקידום נשים במרחב הציבורי, ומובילה בין היתר גם קמפיין בנושא לקראת הבחירות ברשויות המקומיות, אומרת היום (חמישי) לוואלה ברנז'ה כי: "זה פשוט לא נתפס ועל גבול השערורייה, לראות שבשנת 2018 בישראל כאשר נשים נמצאות במוקדי קבלת ההחלטות ובעמדות בכירות בצבא, בפוליטיקה, בתקשורת, בבנקאות ושוק ההון וגם במשרדי הממשלה ובגופים ציבוריים - הן עדיין מודרות. אנחנו קוראות למארגני הכנס לשלב מספר שווה של דוברים ודוברות ולמנהיגים שמשתתפים בכנס לדרוש שנשים מנהיגות ייקחו בו חלק באופן שווה. הגיע הזמן שיבינו ששותפות של נשים תורמת ומביאה רוח חדשה וערך מוסף ולא ניתן להתעלם מהן. אנחנו לא מוכנות לקבל את הביזיון הזה ונקרא להחרים את הכנס".

מעריב. מערכת וואלה! NEWS
"טיוטה ראשונית". ההודעה במעריב/מערכת וואלה! NEWS

"הועלתה בטעות והוסרה מיד"

ביקורת נוספת באשר לכנס התייחסה גם לשילוב אושיית הרשת הימנית "הצל" כ"מנהיג" במודעה. בעמותת "סיכוי" לקידום שוויון ושותפות בין ערבים ליהודים כתבו הבוקר בטוויטר: "בוקר טוב לעיתון שעוד לא הבין שאנחנו בשנת 2018 וברוח חוק הלאום החליט שמנהיגים יכולים להיות רק גברים יהודים. בואו נזכיר לו שיש גם מנהיגות מסוג אחר - אם הם היו עושים מאמץ מינימלי להכיר את החברה הערבית זה היה נראה אחרת לגמרי. מוזמנים לתייג כאן הצעות שלכם".

המודעה זכתה לביקורת רבה ברשת, והיום הגיב העיתון בהודעה תמוהה בה התנער מאחריות לפרסומה. בהודעה שעלתה באתר "מעריב" נכתב כי "המודעה שפורסמה הנה טיוטה גרפית ראשונית שהועלתה בטעות והוסרה מיד. היא לא עברה את אישור המערכת וההנהלה ואינה משקפת דבר אודות הכנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully