וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דברים שקורים בנתניה: דוברים ושרים יעניקו פרס ל"עיתונאי המצטיין"

וואלה ברנז'ה

13.8.2018 / 14:09

שרי הביטחון, האוצר ושורה ארוכה של אנשי תקשורת ישתתפו בכנס ה-6 של איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל ששיאו יהיה הענקת תואר הדובר המצטיין. וגם, זו לא בדיחה: השנה לראשונה בכנס יוענק תואר חדש - "העיתונאי המצטיין"

שר האוצר משה כחלון טקס יום השואה ביד מרדכי. לירון מולדובן
שר האוצר משה כחלון טקס יום השואה ביד מרדכי/לירון מולדובן

שרי הביטחון, האוצר ושורה ארוכה של אנשי תקשורת ישתתפו בכנס ה-6 של איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל. הכנס השנתי יתקיים השנה בנתניה ושיאו יהיה הענקת תואר הדובר המצטיין ברשויות המקומיות לשנת 2018. השנה לראשונה בכנס יוענק גם תואר העיתונאי המצטיין.

שר הביטחון, אביגדור ליברמן ושר האוצר, משה כחלון ישתתפו בכנס השנתי של איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל שיתקיים בין התאריכים 21 - 24 לנובמבר השנה במלון ווסט לגון בנתניה. הנהלת האיגוד בחרה לקיים את הכנס בעיר החוגגת 90 שנה להיווסדה.

בנוסף לשני השרים, ישתתפו בכנס בכירים בצה"ל, ראשי מערכות התקשורת בארץ, עיתונאים ואנשי אקדמיה מובילים בישראל. בכנס שימשך כאמור, לאורך ארבעה ימים יתקיימו מגוון פאנלים והרצאות. לראשונה בכנס יוענק תואר עיתונאי מצטיין בארץ מטעם האיגוד. לזוכה יוענק פרס כספי של 10,000 שקלים. שיאו של הכנס יהיה הענקת תואר הדובר המצטיין ברשויות המקומיות לשנת 2018 על ידי שר האוצר משה כחלון. הזכייה בתחרות - השתלמות מקצועית בניו - יורק במכון על שם לילאן וילדר.

אמנון יוסף, יו"ר איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל ודובר עיריית באר-שבע: "תכנית הכנס עשירה ומגוונת בתחומים הנוגעים לעבודתנו היום יומית. אני שמח וגאה לארח במסגרת הכנס את מיטב האנשים, בתחום התקשורת והאקדמיה המובילים בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully