וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוחות מאכזבים, אבל למעלה מ-100 אלף לקוחות מחוברים לפרטנר TV

15.8.2018 / 13:15

כאשר ברקע קמפיין שיווקי אגרסיבי בהשתתפות זוכת האירוויזיון, פרטנר TV חושפת את דוחות הרבעון השני עם רווחים נמוכים מקודמו אבל עם שירות הטלוויזיה הצומח ביותר בישראל

נטע ברזילי בפרסומת פרטנר. צילום מסך
מתוך קמפיין החברה/צילום מסך

פרטנר מפרסמת היום (רביעי) את דו"חות הרבעון השני וחושפת כי יותר מ-100 אלף לקוחות מחוברים היום לשירות הטלוויזיה שלה פרטנר TV. עם זאת, דוחות הרבעון לא יותר מפושרים: סך ההכנסות של החברה ירד ל-797 מיליון שקלים, בהשוואה ל-805 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. בנוסף, ההכנסות משירותים הסתכמו ב- 620 מיליון שקלים בהשוואה ל- 646 ברבעון המקביל אשתקד. ההוצאות התפעוליות של החברה הסתכמו ב-492 מיליון שקלים, בהשוואה ל- 472 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד.

באשר לאפיק ההכנסה העיקרי של פרטנר - מנויי הסלולר, החברה מחזיקה כיום בכ-2.65 מיליון מנויים נכון לסוף הרבעון, ירידה של 1% (22 אלף מנויים), בסיס מנויי ה-Post Paid בסלולר צמח ב-9,000 מנויים ברבעון.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "כבר 12 רבעונים ברציפות אנחנו מציגים צמיחה במספר מנויי ה- Post-Paid בסלולר. ברבעון השני של 2018 המשכנו לצמוח במספר מנויי ה- Post Paid עם תוספת נטו של 9,000 מנויים, ובסה"כ תוספת נטו של 25 אלף מנויי Post-Paid מתחילת השנה. ברבעון השני 2018 הרחבנו את הטמעת ה-VoLTE (שיחות קוליות על גבי רשת LTE) בליבת רשת הסלולר של פרטנר, ואנחנו ממשיכים להוביל את השוק עם הצעות ערך מוסף, שירותים בלעדיים, פריסת רשת רחבה ושירות לקוחות מצוין עבור לקוחות הקבוצה".

שוק הטלוויזיה הרב-ערוצית, אשר עבר בשנים האחרונות טלטלה עם כניסתן של המפעילות החדשות דרך האינטרנט (פרטנר וסלקום TV), מעיב בעיקר על השחקניות הוותיקות HOT ו-yes. לפי ההערכות, כיום מחזיקות החברות החדשות 300 אלף מנויים - מרביתם על חשבון האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully