וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע של קשת: "חטופים" נמכרה להודו; "שטוקהולם" תככב בטורונטו

16.8.2018 / 15:30

לצד נתוני הצפייה המחמיאים ל"נינג'ה ישראל", המיני-סדרה של קשת וכאן "שטוקהולם" תוקרן בבכורה עולמית בפסטיבל הסרטים הבינ"ל בטורונטו; בנוסף, שתי העונות של "חטופים" נמכרו בעברית ל-TATA SKY - פלטפורמת הפצת התוכן הגדולה בתת היבשת ההודית

הסדרה שטוקהולם, דב גליקמן, לאורה ריבלין, ששון גבאי, תיקי דיין. כאן 11,
הסדרה שטוקהולם, דב גליקמן, לאורה ריבלין, ששון גבאי, תיקי דיין/כאן 11

שבוע מוצלח לקשת: לצד נתוני הצפייה המחמיאים לריאליטי הספורט המיובא שלה "נינג'ה ישראל", המיני-סדרה "שטוקהולם" תוקרן בבכורה עולמית בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בטורונטו.

"שטוקהולם" היא מיני-סדרה שהופקה בקו-פרודוקציה של קשת ותאגיד השידור ואשר הפרק האחרון בה שודר השבוע בכאן. לאורך שידור זכתה הסדרה לנתוני צפייה נאים (במושגי הערוץ). הדרמה, בכיכובם של גידי גוב, תיקי דיין, לאורה ריבלין, דבל'ה גליקמן וששון גבאי, מופצת על ידי קשת אינטרנשיונל ותעלה בקרוב בקשת 12.

פסטיבל הסרטים הבינלאומי של טורונטו ייערך השנה בספטמבר ויארח לצד הקרנות הסרטים גם הקרנות של סדרות טלוויזיה נבחרות מרחבי העולם. מדובר באחד הפסטיבלים היוקרתיים והמדוברים בעולם, אליו מגיעים בכירי תעשיית הקולנוע והטלוויזיה העולמית. הדרמה החדשה של קשת נבחרה על ידי הפסטיבל לפרימיירה בינלאומית, ותתחרה במסגרתו על פרס ה-Grolsch People's Choice Award.

קשת אינטרנשיונל סגרה השבוע גם עסקת מכירה של שתי עונות "חטופים" בעברית ל-TATA SKY - פלטפורמת הפצת התוכן הגדולה בהודו. מדובר בעסקת המכירה הראשונה בהודו של סדרה בעברית, זאת לאחר שידורה של "חטופים" בעברית בפלטפורמת הסטרימינג הולו בלמעלה מ-65 טריטוריות, ולצד הצלחתה הבינלאומית של הסדרה באדפטציה ההודית שזכתה לחמישה פרסי ABBY (Indian Advertising Oscars), ובאדפטציה האמריקאית "Homeland" שזכתה בפרסי אמי וגלובוס הזהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully