וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל העיתונות הישראלית היום היא צאצא גנטי של העולם הזה"

20.8.2018 / 15:16

חנוך מרמרי, שעמד ועבד לצד אורי אבנרי, מספר לוואלה! NEWS על האיש ותרומתו לעיתונות הישראלית: "כל העיתונים של היום, כולם מדברים אבנרית עד לרגע זה". באשר ליחסים עם הפלסטינים, אומר מרמרי כי "הוא הקדים אותנו בדורות". צפו

עריכת וידאו:ניר חן

"זאת הישראליות שבה הייתי מגדיר את עצמי, כל מסע חייו", אומר היום (שני) העיתונאי חנוך מרמרי על אורי אבנרי שהלך הלילה לעולמו. בשיחה עם וואלה! NEWS הוא סיפר על העבודה המשותפת לצד עורך "העולם הזה".

לדבריו, "פוליטי זאת לא מילת גנאי, פוליטיקה זה היה חלק מעולמו, הוא גם היה אקטיביסט פוליטי הן בפרלמנט באופן מסודר והן ב'גוש שלום' . אני חושב שההגדרות שלו לגבי ישראליות גם מול היהדות, אני חושב שאני יכול לקבל אותן אפילו היום. בחלק גדול מהדברים הוא הקדים אותנו בדורות, בעיקר ביחסינו מול הפלסטינאים ואני חושב שהיינו מחמיצים פחות אילו היינו מטים לו אוזן יותר".

באשר ל"העולם הזה", אמר מרמרי כי "את הפורנוגרפיה נעזוב משום שזו היתה כנראה הדרך למכור ובכלל הכל היה פחות קורקטי בימים ההם. אבל במידה רבה כל העיתונות שלנו היא צאצאית גנטית ישירה של העולם הזה. זאת השפה העיתונאית, זאת הדרך העיתונאית לעבוד עם דימוי, עם טקסט מול דימוי. אני יכול להוכיח באמצעות הדגמות איך כל העיתונים של היום דרך 'חדשות' ואפילו המקומונים כולם בעצם דיברו ומדברים 'אבנרית' עד לרגע זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully