וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי עשר לבעלי המניות: "להשאיר את ורשבסקי בהנהלה"; ורשבסקי: "לגנוז המכתב"

21.8.2018 / 11:08

במכתב שהגיע לידי וואלה ברנז'ה, כותבים העובדים: "אל תשאירו את האיש שעשה הכל כדי שנגיע למסיבה הזו ברשת - מחוץ לארמון. ואנחנו מבקשים את הבקשה הזאת, לא בשבילו אלא בשבילנו". ורשבסקי: "מבקש לא לשלוח לאיש. משרת מנכ"ל הינה משרת אמון"

יוסי ורשבסקי בכנס דוקו פריים. צילום מסך
יוסי ורשבסקי/צילום מסך

מאות מעובדי חדשות עשר, ערוץ עשר והדיגיטל חתמו בימים האחרונים על מכתב עצומה הקורא לבעלי המניות של ערוץ עשר ורשת - החברות העומדות על סף מיזוג - להשאיר את מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי בערוץ הממוזג. המיזוג עתיד לצאת לדרך מיד אחרי החגים, במהלך חודש אוקטובר, ועל פי ההערכות למעלה ממאה מעובדי הערוץ - שאינן בחברת החדשות - ייאלצו ללכת הביתה.

במכתב, שהגיע לידי וואלה ברנז'ה, כותבים העובדים בין היתר: "מקום העבודה המיוחד הזה, שהיה שם נרדף להתרסקויות, קשיים ומאבקים ציבוריים מלאי כוונה כנה להצלתו-אבל גם מנגד אלטרנטיבה טלוויזיונית חכמה ומשמעותית, ייסגר עוד רגע בלחש, כמעט בדממה דקה. וכן, אנחנו, עובדי הערוץ ,האתר ועובדי החדשות מבינים שהמיזוג הזה מציל את רוב העובדים מהליכה הביתה ומאפשר המשך עבודה לרבים וטובים ואיש לא מקל בכך ראש. אבל יש מהלך אחד שלא מסתדר בכל האירוע האסטרטגי, הכלכלי הנוקשה הזה. הליכתו של המנכ"ל יוסי ורשבסקי הביתה...יש משהו לא הגיוני, לא טוב ובלתי סביר באופן שבו נגמר סיפור יוסי ורשבסקי, בעבורנו עובדי הערוץ ובעבור כל חברה שמכבדת את עצמה".

אבי צבי. אודי פורטל, מערכת וואלה! NEWS
אבי צבי/מערכת וואלה! NEWS, אודי פורטל

"מתן גב לעיתונאים ללא שיקולים זרים"

עוד כותבים העובדים כי "האיש שהציל את ערוץ עשר פעמיים, האיש שהצליח להביא את המקום הזה לעבוד ברווח תפעולי אחרי שנים של הפסדים בלבד ובעיקר האיש שהצליח - בלי להמעיט באינץ' מתרומתו הענקית של גולן יוכפז - למרות כל הקשיים - לאפשר חברת חדשות שהתמידה להרעיד את המדינה בכל פעם מחדש חופש פעולה מוחלט - זה לא קורה בלי מנכ"ל שכל מילימטר מגופו ונפשו מוקדשים לחשיפת האמת ומתן גב לעיתונאים שלו ולכל מה שחשוב, ללא שיקולים זרים".

"אנחנו מבקשים באופן העמוק והאמיתי ביותר - אל תשאירו את האיש שעשה הכל כדי שנגיע למסיבה הזו ברשת - מחוץ לארמון. ואנחנו מבקשים את הבקשה הזאת, אפילו דורשים אותה, לא בשבילו אלא בשבילנו. רובנו עבדנו לאורך השנים גם באמצעי תקשורת אחרים, רובנו מעולם לא נתקלנו במנהל ישר כל כך, חרוץ כל כך, איש שפיו ולבו שווים ושמקצועיותו אינה מוטלת בספק, מנהל שגם ברגעים הקשים ידע לשדר חוסן ולייצר סולידריות בקרבנו, שקיצץ מעצמו עם כולנו, שנתן דוגמא אישית בכל הקשור לחופש הביטוי ולערכי שוויון וצדק".

ב-16 לאוגוסט הגיב להם ורשבסקי אך ביקש שלא לשלוח אותו לבעלי המניות. "הרגשתי מאוד, אבל אני מבקש לגנוז אותו ולא לשלוח לאיש", כתב. "משרת מנכ"ל הינה משרת אמון, שבצידה זכויות וחובות. לבעלי המניות של רשת יש רוב בחברה הממוזגת. אני בטוח שאבי צבי יצעיד את החברה הממוזגת להישגים משמעותיים. מבקש מכל אחד יחד איתי לעשות כל מאמץ שכך אכן יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully