וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לבעלי לב רגיש

וואלה ברנז'ה

21.8.2018 / 12:29

לאחר הסערה שהתעוררה ברשת בעקבות דבריה על ההספדים לאורי אבנרי, פירסמה היום המגישה גאולה אבן ציוץ שמגבה את אמירותיה: "היו כאלה שרגשותיהם העדינים נפגעו אמש ממשפט שאמרתי. אני עומדת מאחורי הדברים"

צילום מסך

עומדת מאחורי הדברים: לאחר הסערה שהתעוררה אמש (שני) ברשת בעקבות דבריה על ההספדים לאורי אבנרי, פירסמה היום המגישה גאולה אבן ציוץ שמגבה את אמירותיה: "היו כאלה שרגשותיהם העדינים נפגעו אמש ממשפט שאמרתי (איש לא טרח להתווכח איתו ברמה העובדתית) על קורבין ואבו-מאזן. למי שהיה ספק: אני עומדת מאחורי הדברים. מאידך - כל 'הפרשנויות' כאילו מאחורי האמירה היתה כוונה לפגוע באורי אבנרי - מופרכות לחלוטין. מוזמנים ומוזמנות גם היום ל'חדשות הערב'".

אמש, במהדורת החדשות של כאן, דיווחה אבן על מותו של אבנרי ועל ההספדים לו וציינה כי בין הסופדים לו היו לא רק נשיא המדינה ראובן ריבלין, אלא גם מנהיג הלייבור ג'רמי קורבין ויו"ר הרשות הפלסטינית אבו-מאזן, "שאין להם בעיה גם להספיד מחבלים בשגרה". רבים ורבות ברשתות זעמו על מה שנראה להם כהשוואה מקוממת בין העיתונאי הישראלי המנוח ובין טרוריסטים, וגם על העקיצה שבחרה המגישה להשחיל במה שלכאורה היה אמור להיות דיווח אינפורמטיבי וקורקטי - ועוד בעיתוי שכזה, כלומר ביום מותו של איש התקשורת ופעיל השלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully