וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים אחרי ערוץ 20: אירית שגב תשמש דוברת i24NEWS

וואלה ברנז'ה

22.8.2018 / 13:09

שגב תנהל את מערך הדוברות ויחסי הציבור של שלושת ערוצי i24news ותהיה אמונה על סנכרון הפעילות התקשורתית של ערוץ החדשות הבינלאומי מול משרדי היח"צ בארצות הברית ובאירופה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אירית שגב תשמש דוברות ערוץ החדשות הבינלאומי i24NEWS. שגב (32), עד לאחרונה דוברת ערוץ 20, תנהל את כלל הפעילות התקשורתית של שלושת ערוצי i24NEWS (באנגלית, צרפתית וערבית) וכן תרכז את פעילות יחסי הציבור הכלל עולמית של הרשת מול משרדי היח"צ של החברה בארצות הברית ובאירופה.

ערוץ החדשות הבינלאומי i24NEWS עלה לאוויר ביולי 2013, ומאז השיק אולפנים בפריז, ניו יורק, וושינגטון ולוס אנג'לס. שגב ניהלה בפועל את השקת הערוץ במסגרת עבודתה כמנהלת מחלקת גופי התקשורת במשרד יחסי הציבור "דני לוי תקשורת" ושימשה דוברת חיצונית לערוץ בשנתיים וחצי הראשונות לקיומו. במקביל טיפלה במגוון גופים, בהם אתר ynet. בינואר 2016 מונתה לדוברת ערוץ 20 וניהלה את כלל הפעילות התקשורתית של הערוץ בתקופה סוערת ורוויית משברים, בשיאה הודיע הערוץ כי נאלץ להחזיר את רישיונו באם לא יקבל הקלות רגולטוריות משמעותיות וכן אישור לשדר חדשות.

פרנק מלול, מנכ"ל ערוץ החדשות הבינלאומי i24NEWS מסר: "הצטרפותה של אירית והניסיון שהיא מביאה עמה יעניקו לקהל הישראלי הזדמנות מחודשת להיחשף לפעילות הענפה שלi24NEWS ויאפשרו את חיזוק החשיפה של הערוץ ברחבי העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully