וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגנית יו"ר הכנסת נגד קשת: "ברקוביץ' אמר את האמת ולא צריך להתנצל על כך"

וואלה ברנז'ה

26.8.2018 / 11:30

אחרי ההחלטה על השעיית התכנית "אופירה וברקו" בשל ההתבטאות של אייל ברקוביץ אשר כינה את חברי הכנסת הערבים "מחבלים" ועורר סערה, שלחה סגנית יו"ר הכנסת נאווה בוקר מכתב זועם למנכ"ל קשת אבי ניר. וגם אביב גפן על הפרק

ח"כ נאוה בוקר, הליכוד. 13 ביוני 2016. נועם מושקוביץ
ח"כ נאוה בוקר, הליכוד. 13 ביוני 2016/נועם מושקוביץ

על רקע דבריו של אייל ברקוביץ' אודות חברי הכנסת הערבים אותם כינה "מחבלים", וההחלטה של הנהלת קשת להשעותם משידור ביום שישי האחרון, שלחה סגנית יו"ר הכנסת מכתב זועם למנכ"ל קשת אבי ניר בו קבלה על הדברים. לדבריה, "החלטה זו, מהווה לטעמי סתימת פיות ומתן רוח גבית לאויבי מדינת ישראל".

במכתב כותבת ח"כ בוקר כי "ברקוביץ' אמנם אמר את הדברים בקולו, אך דיבר מגרונם של רבים מאזרחי ישראל הסבורים כמותו. ברקוביץ' אמר את האמת ולא צריך להתנצל על כך. כמה מחברי הכנסת מהרשימה המשותפת פועלים נגד מדינת ישראל, מסיתים לרצח ישראלים חפים מפשע ומנסים לחסל את המפעל הציוני. ח"כ חנין זועבי הייתה שותפה לפעילות טרור על ספינת המרמרה. ח"כ איימן עודה הצהיר כי "לגיטימי לפגוע בחיילי צה"ל". ח"כ אחמד טיבי שיסה והסית את ההמון הערבי בפרעות בירושלים לפני כשנה, על רקע אותה הסתה, נרצחו בני משפחת סולומון באותו הערב וישנן דוגמאות נוספות רבות. נכבדי, אני מוצאת כי לעומת זאת בזכיינית השידור "קשת" ישנן שערוריות אמיתיות שהדעת לא סובלת. כוונתי לדבריו של אביב גפן. בפנייתו לתושב שבי שומרון שהתמודד בתכנית "אביב או אייל", אמר: "אני חושב שאתה זה הסיכוי הכי טוב שהילדים של אייל, מירי ושלי לא יחיו בארץ בעוד כמה שנים," אמר גפן. בהמשך הוא הוסיף בהתייחסו לתושבי יהודה ושומרון בכללם כי הם "אנשים משיחיים, חיים בהתנחלויות אתם תוקעים את הסיכוי לשלום." בתוכנית אחרת אמר בהתייחס לפזמונאי יוסי גיספן כי "מה שהוא כותב זה זבל, הרוב זה זבל". אני מוצאת בדבריו של גפן חציית גבולות. לא יתכן שאדם שמקבל במה בשעות שיא הצפייה בטלוויזיה, יסית נגד אוכלוסייה המונה 500 אלף יהודים ויהפוך אותם לסכנה הקיומית הגדולה ביותר למדינת ישראל. אני מבקשת ממך לבטל את החלטתך ולאפשר את שידור התכנית "אופירה וברקוביץ'" ולצד זה לשקול את הדחתו של אביב גפן מהתכנית".

טרם התקבלה תגובה קשת לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully