וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת צפויה לשלם 140 מיליון שקל על "החדשות"

וואלה ברנז'ה

27.8.2018 / 11:13

על רקע המיזוג הצפוי אחרי החגים בין ערוץ עשר לרשת, ידיעות אחרונות מפרסם כי הצדדים הגיעו להבנות באשר לשוויה של חברת "החדשות" - שתירכש על ידי קשת. ומה עוד בהסכם?

יונית לוי. יח"צ,
יונית לוי/יח"צ

כמה שווה חברת "החדשות" (חדשות 2 לשעבר)? בסוגיה זו עתידים להכריע בשבועות הקרובים בעלי המניות של ערוצים קשת ורשת זאת לקראת מיזוג השנייה עם ערוץ עשר, שיתבצע לפי ההערכות באוקטובר אחרי החגים. כזכור, המיזוג, שאושר בחודש שעבר על ידי הממונה להגבלים עסקיים, עדיין טעון את אישור הרשות השנייה ואולם נראה כי בכוונתה לאשרו. מועצת הרשות צפויה להתכנס ולדון באישור המיזוג כבר בשבועות הקרובים.

על פי פרסום הבוקר (שני) ב"ידיעות אחרונות", קשת ורשת, אשר כבר מצויות עמוק בתוך הליך התמחרות על חברת "החדשות", מעריכות את שוויה בכ-280-286 מיליון שקל. המשמעות היא שעל מנת להחזיק ב-100% בעלות על החברה תצטרך קשת לשלם לרשת סכום של כ-140 מיליון שקל לערך. לפי הפרסום ברשת יכולים להיות מרוצים מהסכום שנקבע, שכן הוא גבוה יותר מההערכות המוקדמות.

על פי "ידיעות אחרונות", קשת תשלם לרשת במספר פעימות, כאשר התשלום הראשון יעמוד על כ?130?120 מיליון שקל. שאר הסכום ישולם לאחר כשנה - וזאת בהתאם לנתוני הצפייה במהדורת החדשות לאחר המיזוג. בנוסף, לפי דיווח בדה מרקר, במסגרת ההבנות גיבשו בקשת רשימה של כ-30 שמות של טאלנטים ובכירים בחברת החדשות, שלרשת יהיה אסור לגייס עם העברת הבעלות לידי קשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully