וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

i24NEWS החל לשדר בישראל; "הערוץ הרביעי יהיה בעברית"

29.8.2018 / 12:05

חמש שנים לאחר שהושקו אולפניו בישראל, הערוץ החל את שידורי מנמל יפו - גם לציבור הישראלי, בינתיים באנגלית, צרפתית וערבית. בערוץ אומרים כי החלו מגעים לשידור ערוצי i24NEWS מול ספקיות טלוויזיה נוספות

ערוץ i24news. עידן מלכה,
ערוץ i24news/עידן מלכה

ערוץ החדשות הבינלאומי i24NEWS משודר החל מהיום (רביעי) בישראל. הערוץ, אשר משדר חדשות בינלאומיות, קיבל לאחרונה את אישור מועצת הכבלים והלוויין לשדר בישראל, והחל מהיום ישודר ב-HOT. הערוץ בשפה האנגלית ישודר באפיק 34 וכן באפיק 200 כחלק מחבילת ערוצי החדשות הבינלאומיים, הערוץ בשפה הצרפתית ישודר באפיק 144 כחלק מחבילת הערוצים בצרפתית והערוץ השלישי, בשפה הערבית, יהיה זמין בקרוב באפיק 174. כמו כן, בערוץ אומרים כי החלו מגעים לשידור ערוצי i24NEWS מול ספקיות הטלוויזיה הנוספות.

כיום מונה הרשת כ-400 עובדים, מתוכם למעלה מ-200 עיתונאים ברחבי העולם. מאז הושק ביולי 2013, התרחב הערוץ והקים אולפנים נוספים בפריז, לוס אנג'לס, וושינגטון ולפני כשנה השיק אולפנים בטיימס סקוור, ניו יורק. הערוץ משדר חדשות 24 שעות ביממה ושבעה ימים בשבוע, כאשר לוח השידורים מורכב משני מקבציי פריים טיים: הראשון על פי שעון אירופה והמזרח התיכון והשני לפי שעון ארצות הברית. כיום, הערוץ זמין לעשרות מיליוני בתי אב ברחבי העולם באמצעות חברות הכבלים והלוויין. בנוסף, הערוץ מפעיל אתר אינטרנט ואפליקציית חדשות, בהם ניתן לצפות בזמן אמת בשידורי הערוץ.

פרנק מלול, מנכ"ל ערוץ החדשות הבינלאומי i24NEWS מסר היום במסיבת עיתונאים שקיים במשרדי הערוץ בנמל יפו בנוכחות שר התקשורת איוב קרא ויו"ר מועצת הכבלים והלוויין יפעת בן חי שגב כי: "אני נרגש להכריז כי החל מהיום, אחרי חמש שנים של ציפייה, אנחנו זמינים לצפייה בישראל. עליתי עם משפחתי לישראל על מנת לבנות את i24NEWS, עם חזון להשיק ערוץ שיציג לעולם את האירועים בישראל ובמזרח התיכון באופן הוגן ומאוזן. מאז גדלנו משמעותית וכיום אנחנו פועלים בכל העולם כערוץ חדשות בינלאומי שבסיסו בלב המזרח התיכון, והערוץ משמש סמל לדו-קיום באזור. עברנו כברת דרך וביססנו את i24NEWS כערוץ חדשות אמין, תחרותי, מאוזן ועצמאי. אני רוצה להודות למייסד והבעלים של i24NEWS, פטריק דרהי, אשר מבין את חשיבותה של רשת חדשות עצמאית ואני מתחייב כי i24NEWS תישאר רשת עצמאית. צוות הערוץ ימלא בקפדנות אחר כללי האתיקה והרגולציה. כעת, אחרי שהשגנו מטרה זו, לשדר את i24NEWS באנגלית, ערבית וצרפתית בישראל, הגיע הזמן לעבור לאתגר הבא: כחלק מהרפורמה של השר לפתוח את שוק התקשורת ולאפשר לכמה שיותר ערוצים לשדר בזירה חופשית ותחרותית, זה הזמן לדבר על ערוץ רביעי של i24NEWS - בעברית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully