וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפה של משה חוגג: גלי וילף רביב מונתה לדוברת "סינגולרטים"

וואלה ברנז'ה

2.9.2018 / 10:14

רביב, לשעבר מנהלת הדוברות ויחסי הציבור של קשת, מונתה לדוברת קרן ההשקעות "סינגולרטים" ותהיה אחראית על ניהול מערך יחסי הציבור של החברה שבראשה עומד יזם ההיי טק חוגג. רני רהב ימשיך לשמש כמשרד חיצוני לחברה

גלי וילף רביב. רונן אקרמן, מערכת וואלה! NEWS
גלי וילף רביב/מערכת וואלה! NEWS, רונן אקרמן

גלי וילף רביב מונתה לדוברת קרן ההשקעות "סינגולרטים" - כך נודע לוואלה ברנז'ה. במסגרת תפקידה תהיה וילף רביב אחראית על ניהול מערך יחסי הציבור והדוברות של החברה, על תקשור פעילותן של חברות הטכנולוגיה של הקבוצה בארץ ובחו"ל ועל ליווי תקשורתי של ההנהלה.

קרן ההשקעות "סינגולרטים" אשר בראשה עומד יזם ההיי טק משה חוגג הוקמה על ידו בשנת 2012 ומפעילה את אחת הקרנות הפעילות בישראל בתחום ההיי- טק. מנכ"ל החברה הנו אבישי זיו. הקרן מציגה 50 חברות ובשנים האחרונות ביצעה מספר אקזיטים. חברות בקבוצה בין היתר Alignment, חממה בתחום הבלוקצ'יין, חברתSirin Labs לפיתוח טלפונים חכמים, Storedot העוסקת בפיתוח סוללות חדשניות לרכבים חשמליים ועוד. מיזם חדש המתהווה בחודשים אלה הוא ערוץ הטלוויזיה Blocktv המתמחה בטכנולוגיה וכלכלה חדשה.

רביב שימשה בעברה כמנהלת מערך הדוברות ויחסי הציבור של קשת. בשנות עבודתה בחברה הקימה את מחלקת התקשורת שעסקה בתהליכים ארוכי טווח, פיתוח אסטרטגיה תקשורתית רוחבית של הארגון והיתה שותפה בביסוסה של קשת כגוף תוכן בחו"ל. בתפקידה האחרון שימשה כדוברת החברה ומנהלת מחלקת יחסי הציבור.

אבישי זיו, מנכ"ל החברה מסר לוואלה ברנז'ה: "אנו נמצאים בתקופה מרתקת של צמיחה מואצת והנעה של טכנולוגיות חדשניות, שהן ליבת העשייה שלנו כחברה בפרט, ושל כלכלה שלמה המתפתחת באופן מסחרר בארץ ובעולם. הגעתה של גלי והובלתה את תחום הדוברות תסייע לנו למנף ולבסס את התחום כמוביל תוך ניצול הפוטנציאל האדיר הגלום בו. אני בטוח כי ניסיונה וכישוריה של גלי יאפשרו לה להתמודד בהצלחה עם האתגר החדש. ברצוני לאחל לכולם שנה נפלאה ומוצלחת, שנה של הישג והגשמה עצמית".

גלי וילף רביב מסרה: "אני שמחה להצטרף לקבוצה מובילה בתחומה הנמצאת בתנופת פיתוח אדירה של מיזמים טכנולוגיים פורצי דרך ועשייה חובקת עולם. מדובר בדרך חדשה, מסקרנת ומאתגרת עבורי ואני נרגשת לקראת העבודה החדשה עם האנשים המצוינים שמובילים אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully