וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופו של מותג: אטילה שומפלבי לא ימשיך בערוץ הכנסת החדש

וואלה ברנז'ה

2.9.2018 / 11:16

אחרי תפקידי הגשה שונים בערוץ מיום הקמתו, הפרשן הפוליטי של ynet לא ימשיך בערוץ הכנסת החדש תחת קבוצת RGE. וואלה ברנז'ה נעצה מבט במצלמה כלא מאמינה

אטילה שומפלבי. צילום מסך
אטילה שומפלבי/צילום מסך

הפרשן והמגיש הראשי של אולפן ynet אטילה שומפלבי לא ימשיך לערוץ הכנסת החדש. הערוץ עתיד לעלות באוקטובר תחת קבוצת RGE, זאת אחרי סאגה שלמה של עתירות לבג"ץ מצד המפסידים במכרז להפעלתו - ערוץ 20 וחברת "החדשות". שומפלבי שימש בתפקידים שונים בערוץ מיום הקמתו בשנת 2004, בהם כמגיש התכנית "המשחק המרכזי" וכמגיש מהדורת החדשות שלו.

תגובת קבוצת RGE טרם התקבלה. מאטילה שומפלבי נמסר: "דרכי הסתיימה ביום שחברת החדשות סיימה את שידוריה. נפרדתי מהצופים אחרי 13 שנה של תוכנית שבועית ("המשחק המרכזי") ושנים של הגשת המהדורה המרכזית בערוץ. לא קיימתי שום מגעים ושום מו"מ עם המפעיל החדש, לא פניתי אליהם, לא בדקתי ולא שאלתי מה איתי. זכותו של כל מפעיל להרכיב את צוות מגישיו, כתביו, פרשניו ועורכיו".

"מערוץ הכנסת נפרדתי ונשאר געגוע עמוק בלב לערוץ מדהים, חופשי, בועט, שלא שם שום מגבלות בפני מגישיו. לי זה היה בית ספר יוצא דופן לטלויזיה, להגשה וגם לחופש מחשבתי ועיתונאי. גאה מאוד שהייתי שם 13 שנה. מאחל הצלחה לערוץ החדש ומאחל מכל הלב לעובדיו רק טוב וחופש עיתונאי מוחלט, ללא לחצים וללא מעורבות של הקברניטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully