וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 12 שנות פעילות: HOT בהליך מיתוג מחודש

וואלה ברנז'ה

3.9.2018 / 13:08

קבוצת HOT חושפת היום מותג חדש לקבוצה תחת המסר "קבוצה אחת, מותג אחד" ולאחר 12 שנות פעילות תחת המותג המוכר. במקביל מרחיבה החברה את הצעות התוכן שלה, בשבועות הקרובים שירות Netflix יוצע בכל הממירים המתקדמים של החברה

שלטי חוצות הוט.
שלטי חוצות הוט

קבוצת HOT חושפת היום (שני) מותג חדש לקבוצה תחת המסר "קבוצה אחת, מותג אחד" ולאחר 12 שנות פעילות תחת המותג המוכר, במהלכן הפכה הקבוצה לחלק מקבוצה בינלאומית Altice, תטמיע הקבוצה שפה מיתוגית המכנסת את כל חברות הקבוצה תחת מותג יחיד משותף. "למותג עוצב לוגו חדש המתבסס", כך אומרים בחברה, "על ערכים וחזון משותפים לכל החברות".

במסגרת שינוי המותג, תשנה החברה את פניהם של כלל ערוצי החברה שימותגו תחת לוגו אחד משתנה עם אפיון מיוחד לכל ערוץ. כל מותגי הבת של הקבוצה, בהם: HOT mobile, HOT עסקים HOT NET ו-HOT 017 יקבלו גם הם מותג עדכני המדבר את השפה החדשה.

בחברה אומרים כי "הלוגו החדש של HOT פועל תחת עקרון התנועה: הלוגו פתוח ואין בו גבולות או רקע על מנת לשקף את האסטרטגיה של הקבוצה לחדש כל הזמן. הצבעים הדומיננטיים הם שחור לבן, בשפה נקיה. הלוגו ממחיש את החדשנות של הקבוצה ואת המעבר למותג אחד מרכזי".

לרגל המהלך תעלה החברה קמפיין בהשתתפות הכוכבים והיוצרים מהפקות המקור המובילות של HOT, שלושים מכוכבי HOT שלקחו חלק בהפקות המקור של HOT לאורך השנים משתתפים בקמפיין בהם שלישיית מה קשור, השבאבניקים, נועה קירל, חן אמסלם, מאיה ורטהיימר, בת חן סבג , עדן פינס, גאיה גור אריה, עומר חזן, ירון ברלד, ועוד.

לרגל המהלך HOT מרחיבה גם את הצעות התוכן ושירות Netflix יוצע בשבועות הקרובים בכל הממירים המתקדמים של החברה, לרבות בממירי Fiber Box וMini Fiber.

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT: "אחרי שלוש שנים של צמיחה מתמשכת וכניסה לתחומי פעילות חדשים, אנו משיקים מותג חדש המהווה שלב נוסף בהתבססות של הקבוצה כקבוצת התקשורת הצומחת בישראל. HOT היא מותג מוביל המוכר בכל בית בישראל והינה חלק מקבוצת התקשורת הבינלאומית Altice".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully