וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוניקה לוינסקי פוצצה ראיון עם יונית לוי; "לא עמדה בסיכומים"

וואלה ברנז'ה

3.9.2018 / 22:27

סיום משונה לוועידת המשפיעים: לוינסקי קטעה את הריאיון שערכה עם ‎יונית בוועידת המשפיעים, אחרי שנשאלה אם היא מצפה להתנצלות אישית מקלינטון, ולדבריה "הבינה שטמנו לה מלכודת". החדשות: "השאלה שנשאלה לגיטימית"

מוניקה לוינסקי, יונית לוי/אתר רשמי

סיום משונה לועידת "המשפיעים" של חברת "החדשות" שנערכה היום (שני) בירושלים. ‏מוניקה לוינסקי קטעה את הריאיון שערכה עם ‎מגישת "החדשות" השוהה בחופשה יונית לוי, אחרי שנשאלה אם היא מצפה להתנצלות אישית מנשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון. האירוע התרחש אחרי שלוינסקי סיימה לנאום בכנס והייתה אמורה לקיים ריאיון על הבמה. צפו בקטע.

מאוחר יותר צייצה לוינסקי מדוע פוצצה את הריאיון. לדבריה, היה סיכום בינה ובין יונית לוי לגבי השאלות שישאלו, ושרק יום קודם לוי ניסתה לשאול אותה בשיחה מקדימה את השאלה הזאת ולוינסקי אמרה שהיא לא מעוניינת. כשהיא נשאלה, היא הבינה שטמנו לה מלכודת עזבה, כי "זה מה שצריך לעשות במקרים כאלה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מוניקה לוינסקי פוצצה ראיון עם יונית לוי. אתר רשמי
הראיון שפוצץ/אתר רשמי

חברת "החדשות" קיימה היום את ועידת המשפיעים הראשונה, במהלכה נשאו דברים רבים מבכירי המשק וכן משרי הממשלה. במהלך הועידה אמר מנכ"ל החדשות כי ועידה דומה תתקיים גם בשנה הבאה, ולא חסך ביקורת מגורמים פוליטיים אשר לדבריו מנסים לפגוע בתקשורת.

מחברת "החדשות" נמסר בתגובה: "חברת החדשות הקפידה לעמוד בכל הסיכומים עם מוניקה לוינסקי ולכבד את כל בקשותיה. השאלה שנשאלה לגיטימית, ראויה ומכבדת ובשום פנים לא חורגת מבקשותיה של גברת לוינסקי. אנחנו מודים ללוינסקי על ההרצאה המרתקת שהעניקה בוועידת המשפיעים, מכבדים את רגישותה ומאחלים לה בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully