וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבת גל"צ הותקפה - בתחנה בחרו שלא לדווח

4.9.2018 / 13:32

לוואלה ברנז'ה נודע כי לאירוע השריפה בתחילת השבוע ביפו הגיעה כתבת גלי צה"ל, אשר נדחפה ואוימה על ידי אחד מבני המשפחה שהתגוררו במקום - מקרה שאף עורר שיח נרחב בקרב חיילי ועובדי התחנה הצבאית. אז מדוע הוא לא פורסם?

שריפה בחנות ביפו 2 בספטמבר 2019. דוברות כבאות מחוז דן, מערכת וואלה! NEWS
שריפה בחנות ביפו 2 בספטמבר 2019/מערכת וואלה! NEWS, דוברות כבאות מחוז דן

בגלי צה"ל בחרו שלא לדווח על תקיפת כתבת במהלך כיבוי השריפה ביפו בתחילת השבוע. לוואלה ברנז'ה נודע כי לאירוע הגיע כתבת התחנה, אשר נדחפה ואוימה על ידי אחד מבני המשפחה שהתגוררו במקום - מקרה שאף עורר שיח נרחב בקרב חיילי ועובדי התחנה הצבאית. ואולם, לאחר בחינת המקרה, החליטה ראש מחלקת החדשות אילאיל שחר שלא לדווח על המקרה, ואף הזהירה בקבוצת הוואצאפ מפני הדלפות בנושא.

השאלה מקבלת משנה תוקף שכן רק לפני חודש דווקא כן פורסם בתחנה על תקיפת כתב השטחים והדתות של גלי צה"ל יאיר אורביטו - אז במהלך הפגנה של חרדים בבני ברק. לדברי גורמים ששהו במקום, הוא עמד מאחורי קו השוטרים שעמדו מול המפגינים החרדים, הוציא מצלמה לצלם את האירוע ואז הרגיש מכה חזקה בכתפו. לפי הגורמים, באותו רגע תפסו אותו השוטרים וגררו אותו מהמקום ובעטו בו - זאת בזמן שהוא צועק "אני עיתונאי".

גלי צה"ל, גל"צ. נמרוד סונדרס
לא דווח. חיילת גל"צ/נמרוד סונדרס

"האירוע טופל בצינורות הרלוונטיים"

גלי צה"ל: "הבן, אשר היה שרוי בסערת רגשות וזעם על התנהלות השוטרים במקום, הניף את ידו ופגע בגבה של החיילת"

בתחילת השבוע הגיעו כוחות רבים של משטרה וכיבוי אש לחנות ברחוב יהודה מרגוזה ביפו שלפי החשד הוצתה, בקומת קרקע במבנה בן מספר קומות. מעל לחנות נמצאות שלוש קומות מגורים שאינן מאוכלסות, משום שמתבצעות בהן עבודות שיפוצים, אך חלק מן המבנה קרס בעקבות השריפה. בעל החנות התגורר בחלקה העליון של החנות.

מאוחר יותר עצרה המשטרה קטין בחשד למעורבות בהצתה שבה נספו גבר בן 65 וצעירה בת 27. המעצר התבצע למרות שטרם התקבלו תוצאות החקירה הראשונית של מכבי האש באשר למקור האש. במשטרה חושדים כי מדובר ההצתה וברצח כפול.

מגלי צה"ל נמסר בתגובה: "בעת סיקור אירוע השריפה, נחבלה החיילת כאשר שהתה בסמוך לבנו של הנספה באסון. הבן, אשר היה שרוי בסערת רגשות וזעם על התנהלות השוטרים במקום, הניף את ידו ופגע בגבה של החיילת. נציין, כי אין כל קשר לתפקידה העיתונאי בגלי צה"ל. החיילת דיווחה לממונים עליה והאירוע טופל בצינורות הרלוונטיים. שלומה של החיילת טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully