וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בגלובס: תכנית בונוס מיוחדת על תגמול וביצועים

5.9.2018 / 10:47

בשורה טובה לחג לעובדי גלובס: ההסכם הקיבוצי הוארך ל-4.5 שנים נוספות. עדכון ההסכם כולל גם הטבות לעובדים כמו העלאה משמעותית של ההפרשה לקרנות ההשתלמות ותכנית בונוס מיוחדת, שמחברת בין תגמול וביצועים בתנאים מסוימים של עמידה ביעדים

בניין מערכת גלובס. ראובן קסטרו
בניין מערכת גלובס/ראובן קסטרו

בשורה טובה לקראת השנה החדשה לעובדי גלובס. ההסכם הקיבוצי בין ועד העובדים לבין ההנהלה הוארך ב-4.5 שנים נוספות. במכתב ששלחה היום (רביעי) המו"ל גלובס אלונה בר און לעובדי העיתון, היא ציינה גם סעיפים חדשים שעודכנו בהסכם, ביניהם העלאה משמעותית של ההפרשה לקרנות ההשתלמות - העלאה שתחול על כל המחלקות - מערכת, סחר, הנהלה, אינטרנט, מנויים, דפוס ותפעול. הזכאות תיכנס לתוקף החל מחודש אוגוסט. כך לדוגמא, במקום המצב הקיים - 2.5% הפרשה לעובדים עם ותק של 10 שנים ומעלה, ההפרשות תהיינה - 2.5% לעובדים עם ותק של 3.5 שנים, 5% לעובדים עם ותק של 7 שנים ו-7.5% לעובדים עם ותק של 10 שנים ומעלה.
העלאה זו מטיבה באופן מיידי עם הרב המוחלט של עובדי גלובס.

בנוסף, חשפה בר און תכנית בונוס מיוחדת, שמחברת בין תגמול וביצועים: בתנאים מסוימים של עמידה ביעדים (ולא פחות מרווח של 5 מ' שקלים) יחולק לעובדים בונוס בהיקף של 4-6% מהרווח, בהתאם לביצועים אישיים. גם סעיף זה יחול על כל המחלקות - מערכת, סחר, הנהלה, אינטרנט, מנויים, דפוס ותפעול (למעט מי שקשור בתכנית בונוסים מחלקתית כמו מכירות או אישית כמו הנהלה).

במכתב הודתה בר און גם לאנשי ארגון העתונאים וועד העתונאים, על שסייעו להביא לסיום העבודה על עדכון והארכת ההסכם הקיבוצי. "אני מקווה כי הסכם זה מסמן את פתיחתה של מערכת יחסים תקינה שתסייע מאד בהמשך ביסוס גלובס כארגון רווחי, מוביל ומשפיע", כתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully