וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאמנות השתלמה: עיתונאי "ישראל היום" דרור אידר מונה לשגריר ברומא

5.9.2018 / 12:08

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט למנות את עורך מדור הדעות ב"ישראל היום" דרור אידר כשגריר ישראל הבא באיטליה. אידר הרבה לכתוב מאמרי תמיכה בראש הממשלה, וכן תקף רבים ממתנגדיו ברשתות החברתיות

דרור אידר  כנס אילת. אודי פורטל,
דרור אידר/אודי פורטל

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט היום (רביעי) למנות את עורך מדור הדעות ב"ישראל היום" דרור אידר כשגריר ישראל הבא באיטליה. אידר ימונה במסגרת מכסת המינויים הפוליטיים השמורים לנתניהו כשר חוץ וייכנס לתפקידו בקיץ הבא. כזכור, גם עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט שימש בעבר כשגריר ישראל במאוריטניה. אותו מינה שר החוץ דאז סילבן שלום.

אידר הרבה לכתוב מאמרי תמיכה בראש הממשלה, וכן תקף רבים ממתנגדיו ברשתות החברתיות. הוא מונה לפני כשנתיים לתפקיד עורך הדעות ב"ישראל היום" כאשר לפני כן שימש כפובליציסט ופרסם טורים רבים שהגנו על ראש הממשלה נתניהו. בשנת 2012 פורסם בחדשות 10 כי אידר קיבל תשלומים בגובה 50 אלף שקלים ממשרד רה"מ, כאשר לפי מסמכי ההתקשרות התשלום נועד לצורך "כתיבת נאומים והרצאות". אידר הגיב בזמנו וטען כי הוא מעניק ייעוץ בנושא האוונגליסטים וכי הוא כותב נאומים עבור השר בוגי יעלון.

אידר כתב היום ב"ישראל היום": "כחוקר היסטוריה וספרות, הזכות לייצג את מדינת ישראל ברומא, על שלל המטענים המדיניים, הלאומיים והדתיים בני אלפי השנים שביחסי שני העמים, מקבלים משמעות מיוחדת. כפי שעשיתי בעיתונות ובתפקידים אחרים בארץ ובעולם, גם בעמדה זו אשתדל להשקיע את כל מרצי וידיעותיי לייצג בעוז ובאמונה את מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully