וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטימדיה משיקה מוצר דיספליי, ומאריכה את השת"פ עם וואלה! News

5.9.2018 / 14:17

ארטימדיה השיקה לראשונה בישראל רשת פרימיום להגשת וידאו בכלי דיספליי והודיעה על הארכה נוספת של הסכם רכישת המדיה עם אתר וואלה! News

גל תורג'מן.
גל תורג'מן

רשת ארטימדיה, המתמחה בפרסום פרוגרמטי בווידאו ומרכזת את אתרי תוכן הפרימיום הגדולים בישראל, ביניהם מאקו, וואלה, רשת, אתרי הספורט והכלכלה ועוד, הודיעה היום (רביעי) על הוספת כלי וידאו דיספליי במיקומי פרימיום בראשי העמודים באתרים השונים שברשת. מהחברה נמסר כי "הרחבת תמהיל המוצרים גם לכלי דיספליי גדולים, מאפשרת לארטימדיה להציע למפרסמים לתכנן מסע לקוח מקיף ואפקטיבי".

בחברה מכנים את המוצר "Total Video Strategy", באמצעותו ניתן לתכנן את התקשורת לגולש על פי אינטראקציות שכבר ביצע עם הקמפיין, כל זאת באמצעות מערכת קניה פרוגרמטית המבוססת על כלי ואתרי פרימיום בלבד, אשר נעשית על בסיס דאטה של עשרות האתרים החברים ברשת ארטימדיה.

במהלך השבוע האחרון, חברת בזק הייתה הראשונה לעלות עם קמפיין ראשון אשר עשה שימוש ביכולות הדיספליי ותכנון הקמפיין של ארטימדיה. למעשה, מדובר בחיבור הגשת הדיספליי באתרים תחת רשת אחת ובכך מאפשרת החברה שליטה בכמויות החשיפה, זמני חשיפה ועוד, בין האתרים השונים ברשת ובין הכלים השונים בוידאו ובדיספליי פרימיום.

"מהיום ניתן לבנות מסע לקוח שלם על פני הרשת הישראלית בעזרת מגוון כלי פרסום הזמינים אצלנו ברשת", אומר גל תורג'מן, מנכ"ל ארטימדיה. "היכולת להקים קמפיין בו כלי הפרסום מסונכרנים אחד לשני ומגישים לגולש סיפור שמותאם לו לוקחת אותנו צעד קדימה בהגשמת החזון לטובת המפרסמים והפאבלישרים כאחד - ריכוז של תכנון וקניה של מדיה דיגיטלית במקום אחד ועל תכנים איכותיים בלבד. הסנכרון בא לידי ביטוי כך שניתן לנצלו לשם הגדלת הריץ' לקמפיין מסוים- הגשת וידאו בדיספליי לקהל אשר לא נחשף אליו בתכני וידאו או העמקת מסרים או תזכורות לגולשים, אשר נחשפו לקמפיין הוידאו ובהמשך תוגש להם תזכורת או הצעה בכלי הדיספליי. מגוון האפשרויות לתכנון הקמפיין הוא אינסופי וניתן להתאמה לפי צרכי המפרסם והקמפיין".

גיל רוזן, סמנכ"ל שיווק וחדשנות, בזק: "כחברה שחרטה על דגלה חדשנות וקדמה כערך עליון, שמחנו מאוד על ההזדמנות לעשות שימוש ראשון ביכולות הדיספליי של ארטימדיה וביכולת לחבר בין הכלים השונים בקמפיין שלנו לנתב החדש Be. באמצעות השימוש בכלי המרשים הזה, הצלחנו לייצר נוכחות ואימפקט גדולים ולהגיע בתוך זמן קצר לריץ' מקסימאלי לקמפיין ולתכנן אותו בצורה מחושבת ואפקטיבית".

בנוסף לכך, ארטימדיה הודיעה כי האריכה את הסכם שיתוף הפעולה עם אתר התוכן וואלה!NEWS. בהמשך לידיעה מעלה, הסכם זה כולל בתוכו, בין היתר גם הגשה במיקומי דיספליי פרימיום באתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully