וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם הורוביץ: בשנה הקרובה אכנס לחיים הציבוריים

6.9.2018 / 10:58

ריח הבחירות מדגדג גם את העיתונאים: כתב "החדשות" הודיע כי ייכנס לפוליטיקה. לא ברור עדיין באיזו מסגרת, רק נזכיר שבשנה שעברה החמיא הורוביץ, כתב "התכנית הכלכלית", לנתניהו - ואמר: "אתה תיכנס לדפי ההיסטוריה"

מנחם הורביץ. ברני ארדוב
מנחם הורביץ/ברני ארדוב

האפשרות כי הבחירות יוקדמו מיישרת קו גם עם העיתונאים: כתב "התכנית הכלכלית" של "החדשות" ולשעבר כתב הצפון של החברה מנחם הורוביץ אמר בראיון לעיתון "שביעי" המיועד לציבור הדתי, כי "בשנה הקרובה ייכנס לחיים הציבוריים". הורביץ לא פירט באיזו מסגרת יעשה זאת, ואולם ייתכן והכתובת על הקיר.

לפני כשנה למשל, בטקס שנערך לכבוד חניכת כביש 31 במעמד רה"מ אשר אותו הנחה הורוביץ, הזמין האחרון את נתניהו לבמה והוסיף: "גם מתנגדיך הגדולים ביותר באופוזיציה מסכימים שעשית מהפכה בתחבורה, אתה תיכנס לדפי ההיסטוריה".

הורוביץ מסר אז בתגובה לוואלה ברנז'ה: "אף אחד אבל אף אחד לא עבר על דברי הקריינות שלי כולל לשכת ראש הממשלה ולכן להשוות את הטקס של חנוכת כביש לטקס ממלכתי אותו הנחה דן כנר הוא מוזר. ממקום הטקס ליד חורה חזרתי לקריית שמונה בכבישים עוקפים ורחבים שנסללו בתקופת ממשלת נתניהו. ולסיום אף אחד לא ביקש, רמז או דרש את ההתייחסות שלי בטקס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully