וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 7 עונות בערוץ עשר - "מה נסגר" עוברת לכאן

16.9.2018 / 15:07

חודש לפני סגירתו, ערוץ עשר ממשיך להתפרק לגורמים ותאגיד השידור רוכש ממנו חלקים. "מה נסגר" השיגה במהלך שנותיה נתוני צפייה נאים במושגי הערוץ, ועונתה האחרונה עמדה על ממוצע של 4%

רועי בר נתן. גבריאל בהרילה,
רועי בר נתן/גבריאל בהרילה

עונתה החדשה והשמינית של תכנית הבידור השבועית "מה נסגר" בהגשת הקומיקאי רועי בר-נתן תשודר מאוקטובר ב-כאן 11 ובדיגיטל של תאגיד השידור - כך נודע לוואלה ברנז'ה. שבע העונות הראשונות של התכנית (שעלתה לאוויר בשנת 2011) שודרו בערוץ עשר, אשר אחרי החגים עתיד למעשה להיסגר, כאשר חברת החדשות שלו תיבלע ברשת. התכנית השיגה במהלך שנותיה נתוני צפייה נאים במושגי הערוץ, ועונתה האחרונה עמדה על ממוצע רייטינג של 4%.

התכנית, בהפקת לי ירדני ואבירם בוכריס, מלקטת את הרגעים המביכים והביזאריים ששודרו במהלך השבוע בטלוויזיה, ובכאן אומרים כי ישולבו בה פינות חדשות המוקדשות לארכיון השידור הציבורי ופינה מיוחדת לקראת האירוויזיון שתביא את מיטב הרגעים הגדולים מאירועי הקדם אירוויזיון ששודרו במהלך השנים.

טל פרייפלד, סמנכ"לית הטלוויזיה בכאן: "בהיותנו גוף שידור ציבורי אנו מחויבים לתמהיל תוכן שיענה על הצורך של קהלים רבים ככל האפשר. "מה נסגר" מציעה תוכן הומוריסטי וביקורת על הטלוויזיה בערוצים השונים. כאן 11, שכיכבה עד כה בתוכנית, עת שודרה בערוץ עשר, תמשיך להיות חלק בלתי-נפרד מהתוכן, שכן יש מקום גם להומור עצמי בשידור הציבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully