וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשראת קמפיין #לא_התלוננתי: ענת דוידוב חשפה שנאנסה

וואלה ברנז'ה

3.10.2018 / 12:17

מגישת 103fm ענת דוידוב חשפה כי אדם מוכר אנס אותה כשהייתה בת 20 - מקרה שהותיר בה צלקת. שותפה להגשה, ינון מגל, התנצל היום בשידור "שלא הקדשתי את כל תשומת הלב". מנכ"ל 103 לוואלה ברנז'ה: "כולנו כאן מחזקים את ידיה"

צילום מסך

מגישת 103fm ענת דוידוב חשפה אתמול (שלישי) כי אדם מוכר אנס אותה כשהייתה בת 20 - מקרה שהותיר בה צלקת, אך היא בחרה כמו רבות אחרות לא להתלונן עליו. "זאת הייתה טראומה", אמרה לינון מגל, "עד היום, עד היום אני לא מספרת מי האיש, אני לא רוצה לדבר על זה".

בפתיחת תוכניתם של דוידוב וינון מגל דנו שני המגישים בוויכוח סביב מועמדותו של השופט ברט קבאנו, שהואשם בתקיפות מיניות, לבית המשפט העליון בארצות הברית. "אתה מכיר את קמפיין ההמשך של #MeToo, 'למה לא התלוננתי'? גם לי היה מקרה כזה ולא התלוננתי", אמרה דוידוב למגל, "כי מה, אני אלך בגיל 20 ואגיד שאנס אותי מישהו שהוא נורא מפורסם? ואני לא אגיד לך אם הוא עיתונאי, שחקן, מוזיקאי - לא משנה. אני לא אלך להתלונן על זה".

דוידוב הוסיפה כי האיש "מוכר מאוד" וכי התקיפה אירעה "לפני הרבה שנים, אצלו בבית". מגל אמר אז כי גם הוא חווה אירוע דומה: "מישהי רצתה ולא רציתי ולחצה ולחצה ובסוף לא הייתה ברירה". דוידוב שאלה: "מה, היא אנסה אותך?". מגל השיב: "לא אנסה, אני הייתי במצב לא נעים, הראיתי שאני לא רוצה. למה זה לא אותו דבר?". המגישה הגיבה: "היא אנסה אותך? אותי הוא אנס, אנס האיש הזה שהיה מבוגר ממני ב?20 שנה. אנס, אשכרה אונס, אצלו בבית".

"אז למה את לא מתלוננת עכשיו?", שאל מגל. דוידוב השיבה: "כי אני לא אתלונן עכשיו, כי די, כי אני לא אתלונן". כששאל מגל למה לא התלוננה אז, השיבה: "כי הכוח של אותו בן אדם מפורסם, מאוד, לעומת 'ג'וק' בת 20, הוא לא שווה כוחות בכלל. מה אני אתחיל עכשיו להתלונן?".

ענת הסבירה כי היא לא רוצה גם לחשוף לאיזה ענף משתייך התוקף שלה. "אני לא אומרת לך מאיזה סקטור, אני לא אומרת לך אם הוא זמר, שחקן, פוליטיקאי או עיתונאי. אני לא רוצה להתלונן אז אני גם לא אגיד מאיזה מקום הוא בא".

"מתנצל שלא הקדשתי את כל תשומת הלב"

הבוקר (רביעי) מגל התנצל בפני דוידוב ("בניגוד למה שמורי ורבי דונלד טראמפ ממליץ לעשות"). "אתמול סיפרת פה שעברת אונס לפני כשלושים שנה", אמר לשותפתו לתוכנית, "אני לא הייתי קשוב לדברים שלך. אני מתנצל שלא הקדשתי את כל תשומת הלב". ענת הוסיפה: "הבוקר אני עוברת את הכל מחדש, וזה מאד קשה - אבל עשיתי את זה למען נשים ולמען גברים כאחד. כל מי שנפגע צריך לקום ולהגיד".

בהמשך, אמרה דוידוב שהיא עשתה זאת "גם עבור גברים שמוטרדים בעיקר על ידי גברים דתיים". לדבריה, "יש מיליוני סיפורים כאלו בטויטר".

אור צלקובניק, מנכ"ל רדיו 103fm מסר: "וידויה האמיץ של ענת, עיתונאית ושדרנית רדיו 103fm, עורר בקרבי ובקרב כל עובדי ומאזיני הרדיו הערצה יוצאת דופן. כולנו כאן מחזקים את ידיה וקוראים לפעול בכל דרך שתביא לסיומן של תופעות נתעבות שכאלה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully