וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בענף: קשת לא תסכים לשלם לרשת את הסכום שסוכם על "החדשות"

4.10.2018 / 13:02

מכשול חדש בפני מיזוג רשת-עשר: הממונה על ההגבלים צפויה שלא לאשר את רשימת הטאלנטים שיהיו מחויבים לקשת ולהגביל את משך התקופה. המשמעות: קשת ככל הנראה תקצץ משמעותית את הסכום שהיא מוכנה לשלם עבור "החדשות"

אולפן שישי אמנון אברמוביץ' רוני דניאל ערד ניר. צילום מסך
אולפן שישי אמנון אברמוביץ' רוני דניאל ערד ניר/צילום מסך

קשת לא תסכים ככל הנראה לשלם לרשת את הסכום שסוכם עבור "החדשות" - סכום המוערך בכ-140 מיליון שקל, כך נודע לוואלה ברנז'ה. זאת בעקבות ההחלטה הצפויה של הממונה על ההגבלים העסקיים להקטין את רשימת הטאלנטים אשר רשת לא תוכל להציע להם עבודה. כזכור, במסגרת ההבנות בין הצדדים גיבשו בקשת רשימה של כ-30 שמות של טאלנטים ובכירים בחברת החדשות, שלרשת יהיה אסור לגייס עם העברת הבעלות לידי קשת.

כזכור, לפני כחודשיים אישרה הממונה על ההגבלים העסקיים מיכל הלפרין את בקשת המיזוג של רשת עם ערוץ עשר, אך קבעה כי המהלך יתאפשר רק לאחר השלמת מכירת מניות רשת לקשת. בנוסף, המיזוג עדיין טעון את אישור הרשות השנייה וכלל לא ברור אם זו עומדת לאשרו. על פי פרסומים, קשת ורשת, אשר כבר הסכימו לכאורה על שווי חברת "החדשות", מעריכות את ערכה בכ-280-300 מיליון שקל. המשמעות היא שעל מנת להחזיק ב-100% בעלות על החברה תצטרך קשת לשלם לרשת סכום של כ-140 מיליון שקל לערך. ברשת יכולים היו להיות מרוצים מהסכום שנקבע, שכן הוא גבוה יותר מההערכות המוקדמות.

ואולם, בחודש שעבר פורסם ב"גלובס" כי הלפרין עורכת בדיקה לגבי רשימה של כ-25 טאלנטים מחברת החדשות שלהם לא תוכל רשת להציע הצעות מסחריות לאחר שיושלמו מכירת מניות רשת לקשת בחברת החדשות. בעקבות ההחלטה הצפויה, שלא לאשר את הרשימה ולהגביל את התקופה לפיה אלו שכן יאושרו לתקופת זמן קצרה, ההערכות כעת הן כי קשת תבקש לקצץ משמעותית את הסכום שהיא מוכנה לשלם עבור חברת "החדשות" בעסקה.

בקשת בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully