וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידיעת הצמצומים היומית: אתר הנוער "ראש אחד" מסיים את פעילותו

וואלה ברנז'ה

9.10.2018 / 11:30

שנה וחצי אחרי הפסקת הדפסתו, גם אתר האינטרנט של מגזין הנוער "ראש אחד" מסיים את פעילותו. עורכת האתר: "נתראה באינסטוש"

שער הגיליון האחרון של עיתון הנוער "ראש 1", מ-10 במאי 2017. סריקה, סריקה
הגיליון האחרון של "ראש 1"/סריקה, סריקה

לאחר שלושים שנות פעילות החליט מגזין הנוער "ראש אחד" לרכז את עולם התוכן שלו ברשתות החברתיות ובראשן האינסטגרם. אתר "ראש אחד" יסיים את פעילותו בחודש נובמבר ולאחריו יתרכזו ב"ראש אחד" בשימור וחיזוק הנכסים הדיגיטליים שלו ברשתות החברתיות. כזכור, במאי 2017 הופסק המגזין לצאת בגרסתו המודפסת כליל.

במקביל לזיהוי הטרנדים והכוכבים העולים בעולם הנוער והצעירים, הקפידו ב"ראש אחד" לקדם נושאים ערכיים כמו דימוי גוף, שוויון מגדרי, זכויות להט"ב, התנדבות ומאבק בבריונות. מרבית התוכן בפלטפורמות "ראש אחד" נכתב וממשיך להיכתב על ידי בני נוער מכל רחבי הארץ - נוער כותב על נוער למען נוער.

דנה זקס, עורכת האתר, מסרה: "קוראי "ראש אחד" היקרים והאהובים, בדרך כלל אנחנו נפגשים בנסיבות יותר משמחות, אבל היום אני כאן כדי לספר לכם שלאחר 30 שנים בתור מגזין הנוער המוביל במדינה, אנחנו ממקדים את הפעילות שלנו ברשתות החברתיות, ובעוד כחודש נסגור את האתר. החדשות הטובות הן שאנחנו עדיין כאן בשבילכם עם כל התכנים שאתם הכי אוהבים, רק באינסטגרם, פייסבוק ויוטיוב. אתם בטח שואלים את עצמכם למה ואיך זה קורה שנה וחצי בלבד לאחר שסגרנו את המגזין המודפס. התשובה היא שעולם הפרסום לנוער עבר שינויים גדולים בשנים האחרונות, והם מחייבים אותנו להתאים את עצמנו אליהם. חשוב לי להבהיר כמה אנחנו מעריכים אתכם. אנחנו חושבים שאתם נוער חכם, דעתן וערכי, ושמגיע לכם לקבל תוכן אמין, ברמה גבוהה, שכולל את כל מה שחשוב לכם, גם כשמדובר בבידור, פאן ואופנה וגם כשמדובר בנושאים כמו לימודים, מיניות ומגדר. תמיד הקפדנו לספק לכם את התכנים שהכי מעניינים אתכם בגובה העיניים, הקפדנו ללמוד מכם מה הכי חשוב לכם ולהיות איתכם בדו-שיח תמידי, גם בצחוקים וגם בנושאים הרציניים יותר. חגגנו יחד כל שנה בפסטיבל המוזיקה הענקי שלנו, יצרנו יחד את מסורת נבחרי הנוער של "ראש אחד". ובתוך כל התכנים והאירועים תמיד עמדו מול עינינו הערכים שחשובים לכם ולנו: קבלת השונה, מלחמה בבריונות, דימוי עצמי חיובי, אהבה לבעלי חיים ועוד ועוד. ומי שיעז לומר שכל מה שמעניין אתכם זה סלפי לסטורי - יש לו עסק איתי. אני וכל חברי המערכת מאחלים לכם שתמשיכו להתעניין ולחקור, להילחם על מי שאתם ועל מה שאתם מאמינים בו ולא לתת לאף אחד לדבר אליכם מלמעלה. יאללה, נתראה באינסטוש. אוהבת אתכם, תודה על תקופה מדהימה, דנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully