וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלים חדשים ליחידת האסטרטגיה של G-Group; ג. יפית תמשיך לשמש כיו"ר

וואלה ברנז'ה

9.10.2018 / 14:02

שלומית הראש ומיקי סוקולובסקי, יוצאי BBDO IM - זרוע האסטרטגיה של מוישיק תאומים בקבוצת גיתם, ינהלו את יחידת האסטרטגיה Strate-G של קבוצת G- Group בבעלותם של ג.יפית ואור לובושיץ

ג. יפית. עופר חן,
ג. יפית/עופר חן

שלומית הראש ומיקי סוקולובסקי, יוצאי BBDO IM - זרוע האסטרטגיה של מושיק תאומים בקבוצת גיתם ינהלו את יחידת האסטרטגיה Strate-G, של קבוצת G- Group בבעלותם של ג.יפית ואור לובושיץ. Strate-G, זרוע האסטרטגיה של קבוצת G- Group בבעלותם של ג.יפית ואור לובושיץ הוקמה לפני כחצי שנה כחלק ממגמת ההתרחבות של הקבוצה.

הראש ניהלה בעבר את מערך הפיתוח העסקי של ג. יפית וסוגרת מעגל לאחר שמילאה ב-7 השנים האחרונות מגוון תפקידים בכירים בגיתם BBDO IM. סוקולובסקי שימש בשנתיים האחרונות יועץ ומנהל לקוחות בIM BBDO. השניים יהיו אמונים על הפעילות השוטפת של היחידה, כאשר ג. יפית תמשיך לשמש כיו"ר.

ג.יפית: "אנו נמצאים בתהליך צמיחה מואץ בשנים האחרונות, וברור לי כי Strate-G זרוע האסטרטגיה שלנו צריכה להיות מהגורמים המובילים של המשך התהליך. מאז מתמיד האמנתי כי כוחה של הקבוצה תלוי באיכות ההון האנושי שלה ולכן תמיד שמתי על כך דגש. אני מאחלת הצלחה לצוות החדש ובטוחה שנוביל ביחד את היחידה לגבהים חדשים".

הראש וסוקולובסקי מסרו: "Strate-G מהווה התפתחות טבעית לידע העצום שיש לג.יפית בעולמות האסטרטגיה, השיווק, ניהול המשברים והעסקים. אנו שמחים על ההזדמנות לחבור לאנשי מקצוע מובילים בדמות ג.יפית ואור לובושיץ ולקבוצה שנמצאת בתנופת צמיחה אדירה".

  • עוד באותו נושא:
  • ג' יפית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully