וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכון הישראלי לעיתונות יעניק פרס בגובה 50,000 שקל לעיתונאי.ת מצטיינים

וואלה ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 4.7.2021 / 10:12

המכון הישראלי לעיתונות ע"ש צבי קלצל ז"ל, שהוקם לפני כחצי שנה ביוזמתה של שופטת העליון בדימוס דליה דורנר, יעניק את סכום הפרס הנחשב לגבוה ביותר בענף, לעיתונאי, לעיתונאית, או לגוף תקשורת על הצטיינות בעבודתם. הנה הפרטים

המכון הישראלי לעיתונות ע"ש צבי קלצל ז"ל יעניק בסתיו הקרוב פרס של 50,000 שקל לעיתונאית, לעיתונאי, לקבוצת עיתונאים או לגוף תקשורת, הפעילים בתקשורת המודפסת, האלקטרונית, או המקוונת בישראל, על הצטיינות עיתונאית.

את הפרס לשנת 2021 תרמה למכון במלואו תורמת ישראלית, שביקשה לפעול לחיזוק חופש העיתונות בישראל.

בשבועות האחרונים הקים מנכ"ל המכון, גולן יוכפז, ועדה שתכריע למי יוענק הפרס. בראש הוועדה תעמוד נשיאת המכון, שופטת ביהמ"ש העליון בדימוס דליה דורנר, וחבריה כולם מומחים בתחום התקשורת - מהפרקטיקה ומהאקדמיה.

מועמדים לפרס יוכלו להיות מוצעים על-ידי עצמם על-ידי אחרים, או על-ידי ועדת הפרס. עיתונאים המבקשים להציע עצמם כמועמדים יוכלו להגיש מועמדות הכוללת נימוקים, קורות חיים ודוגמאות לעבודות מצטיינות, בכפוף לתקנון הפרס, באופן מקוון דרך אתר המכון הישראלי לעיתונות ע"ש קלצל בכתובת: http://www.ispi.org.il. את המועמדות יהיה להגיש עד יום ראשון 15 באוגוסט 2021.

גולן יוכפז דליה דורנר ראובן רובי ריבלין השקת המכון הישראלי לעיתונות. מרק ניימן / לע"מ,
הגיע זמן הפרסים. דורנר ויוכפז במעמד הההשקה/מרק ניימן / לע"מ

עמידה מול לחצים

המכון הישראלי לעיתונות הוקם במטרה לחזק את חופש העיתונות והחזרת אמון הציבור בתקשורת בישראל. המכון מתמקד בחינוך בני נוער וסטודנטים, בהגברת המודעות לצורך בעיתונות-חופשית ולצריכה ביקורתית של תקשורת. במעמד השקת המכון, בראשית פברואר, אמר נשיא המדינה, ראובן ריבלין: "תפקידו של המכון שאתם מקימים היום יהיה בראש ובראשונה להגדיר מחדש את הגבולות שהיטשטשו בין תעמולה פוליטית, תוכן שיווקי, ועבודת עיתונות רצינית. להזכיר לכולנו שהתקשורת, שמוגדרת ככלב השמירה של הדמוקרטיה, היא זרוע חשובה מאין כמוה במנגנון הדמוקרטי".

נשיאת המכון הישראלי לעיתונות, שופטת ביהמ"ש העליון בדימוס דורנר: אחת ממטרותיו המרכזיות של המכון היא חיזוק העיתונאים ועידודם להצטיינות מקצועית, בעיקר בתחקירים מעמיקים ובעבודות מקיפות, שיש להן השפעה ישירה על החברה הישראלית. לכן החלטנו להעניק את הפרס, שאני תקווה שיהפוך לסמל משמעותי להערכה והצטיינות מקצועית.

מנכ"ל המכון הישראלי לעיתונות, גולן יוכפז: "דווקא בעידן שבו המעמד הכלכלי של העיתונות ושל העיתונאים הולך ונשחק, היה חשוב לנו להעמיד פרס משמעותי, שיאפשר חיזוק של ממש לעיתונאיות ועיתונאים מצטיינים בהתמודדותם מול שורת הלחצים שמולם הם פועלים".

גילוי נאות: עורך המדור מגיש פודקאסט במכון, ומבחינתו מדובר בפרס ניחומים מספק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully