וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה ב-yes מודים רשמית: המטות יישארו והחברה לא תפוצל

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 15:24

הישג לוועד עובדי yes: הנהלת החברות-בנות של בזק הודיעה לבית הדין לעבודה, כי היא מבטלת את תכניתה להעביר את מטות yes לפלאפון. אלי כהן, יו"ר ועד עובדי yes: "זהו יום של ניצחונות גדולים לעובדות ולעובדי יס"

העברת המטות והמאבק של ועד העובדים, שהיא יצרה, הגיעה כחלק מתוכנית שינוי מבני בחברות הבנות של בזק. חלק אחר של התכנית, מיזוג בזק בינלאומי לתוך yes עומד בפני הכרעת הרגולטור, כשהכוונה היא להעביר את החטיבה הפרטית על עובדיה ל-yes

חברת yes לא תפוצל. כך עולה ממסמך שהעבירה הנהלת החברות-הבנות של בזק לבית הדין האיזורי לעבודה בתל אביב. בהודעתה אומרת ההנהלה, כי היא חוזרת בה מרצונה לפצל את חברת yes. מהלך שהיה מותיר בחברה עצמה את החלקים התפעוליים - טכנאים, מתקינים, שירות לקוחות, מכירות וכיו"ב, ומעביר לפלאפון את המטות - שיווק, כספים, טכנולוגיות מידע, ועוד.

ועד העובדים של yes, המאוגד בהסתדרות הלאומית, רושם בכך הצלחה גדולה. מדובר בתנאי יסודי במשא ומתן שמנהל הוועד בגיבוי ההסתדרות הלאומית על שיפור תנאי העסקת העובדות והעובדים בחברת הלווין. הוועד סרב להעברת המטות, לדברי יו"ר הוועד, אלי כהן, משום ש"השארת המטות הכרחית לשימור כוחה של yes. עתה, כשהחברה איננה עומדת יותר בפני סכנת פיצול, אפשר להבטיח ש-yes תהפוך לא רק למותג המוביל בקבוצה, אלא גם לאחת הזרועות החזקות בעולם התקשורת". העברת המטות והמאבק של ועד העובדים, שהיא יצרה, הגיעה כחלק מתוכנית שינוי מבני בחברות הבנות של בזק. חלק אחר של התכנית, מיזוג בזק בינלאומי לתוך yes עומד בפני הכרעת הרגולטור, כשהכוונה היא להעביר את החטיבה הפרטית על עובדיה ל-yes.

YES יס. יחצ,
הישג לעובדי החברה. YES/יחצ

ההודעה הכתובה הופיעה בבקשה לצו מניעה שהגישה הנהלת החברות הבנות נגד ההסתדרות הכללית, שמנסה להשבית את וועדי פלאפון ובזק בינלאומי. בסעיף 36 של הבקשה נכתב כי "בשלב כלשהו בבחינת המהלכים הנ"ל, עמדה על הפרק אפשרות להעביר את עובדי המטות של בזק בינלאומי ושל יס לפלאפון, שתוכננה לספק שירותי מטה לשלוש החברות (להלן: "איגום מטות"). אלא שלאחר שהוחלט שהחברה החדשה תצריך ניהול עצמאי של פעילות האינטגרציה של בזק בינלאומי - גם בהיבט ניהול מטה משל עצמה, נבחנו הדברים מחדש והוחלט לא לאגם את עובדי המטה של בזק בינלאומי בפלאפון (חלקם יועברו לחברה החדשה שתוקם לפעילות האינטגרציה וחלקם יועברו לחברת יס)". כעת נמשך המשא ומתן בין ועד עובדי yes להנהלת החברה באופן אינטנסיבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully