וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אאוטבריין תרחיב שיתוף הפעולה עם קבוצת מעריב-JPOST

וואלה ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 11:07

במסגרת ההסכם תטמיע באתרי הקבוצה שורה של פיתוחים טכנולוגיים חדשים שהשיקה השנה, ביניהם כלי וידאו חדשים למפרסמים ומוצרים לקידום אפליקציות

פלטפורמת המלצות התוכן הבינלאומית אאוטבריין חתמה על הרחבת והארכת הסכם שיתוף הפעולה עם אתרי קבוצת מעריב - JPost ב-5 שנים נוספות. שיתוף הפעולה יכלול את האתרים מעריב, Jerusalem Post ,103FM וספורט1.

במסגרת ההסכם תטמיע פלטפורמת ההמלצות הבינלאומית באתרי הקבוצה שורה של פיתוחים טכנולוגיים חדשים שהשיקה השנה, ביניהם כלי וידאו חדשים למפרסמים ומוצרים לקידום אפליקציות [App Install].

ההסכם הנוכחי מצטרף לשורת הסכמים משמעותיים שחתמה אאוטבריין בשוק הישראלי בחודשים האחרונים, ביניהם הרחבת שיתוף הפעולה עם Mako ו- N12, הסכם עם ישראל היום, שיתוף פעולה רחב עם קבוצת וואלה, הרחבת שת"פ עם קבוצת הארץ-The-Marker וצירוף האתרים ביזפורטל, סרוגים, אייס ובחדרי חרדים לנבחרת התוכן של הפלטפורמה בישראל.

אאוטבריין/Outbrain. ShutterStock
הארכת שת"פ. אאוטבריין/ShutterStock

מנכ"ל מעריב, גדעון אוזן, מסר על הארכת החוזה בין הצדדים, כי "אנחנו מברכים על ההזדמנות להעמיק את השותפות המשמעותית בין הגופים. מצאנו באאוטבריין שותפים אידיאליים להטמעת חדשנות טכנולוגית, כדי להמשיך ולספק לקוראים שלנו עיתונות מעניינת ומקורית 24/7".

לירון אברהם, מנהל פעילות אאוטבריין במזרח התיכון, אפריקה ורוסיה: "אנחנו שמחים להמשיך ולהעמיד את הפלטפורמה והיכולות שלנו עבור קבוצת מעריב JPOST, עם שורת שדרוגים טכנולוגיים חדשים. מדובר בנדבך נוסף בשנה של התרחבות משמעותית בפעילות שלנו בישראל".

פלטפורמת ההמלצות של אאוטבריין [Outbrain] מציגה כיום למעלה מ-340 מיליארד המלצות תוכן בחודש ומגיעה למעלה ממיליארד משתמשים ייחודיים ברחבי העולם עם המלצות תוכן מותאמות אישית. הפלטפורמה פועלת בשיתוף אתרי האינטרנט המובילים בעולם ובישראל, ביניהם CNN ,The Washington Post ,Der Spiegel, Le Monde ורבים אחרים. החברה הוקמה ב-2006 ופועלת מהמטה שלה בניו יורק וממשרדים נוספים בעולם, כולל אנגליה, צרפת, ישראל, אוסטרליה, סינגפור ויפן. מרכז הפיתוח של החברה נמצא בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully