וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרמה באולפן שישי: מה עומד מאחורי התקלות בחדשות 12

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 18.7.2021 / 20:23

הידבקות בקורונה של בכיר בחברה הובילה את חדשות 12 להחליף שעות ספורות לפני השידור את צוות תוכנית הדגל. לאחר סיום התוכנית הובעה ברשת ביקורת באשר לאי דיוקים במהדורה

דני קושמרו אולפן שישי. קשת 12, צילום מסך
מי לא תיקן בקונטרול? דני קושמרו, מגיש אולפן שישי/צילום מסך, קשת 12

דרמה באולפן שישי של חדשות 12: אחד העובדים הבכירים בתוכנית נדבק בקורונה, וביום שישי האחרון שעות ספורות לפני השידור הוחלף כל צוות התוכנית - כך נודע לוואלה ברנז'ה. כתוצאה מכך, במהלך השידור אירעו מספר תקלות, שזכו ללא מעט ביקורת ברשת. עם זאת, יצוין כי בחברה מכחישים קשר בין הדברים.

כך לדוגמה, במהלך השידור הובעה ביקורת מטעם חברי הפאנל על חברות כנסת מהאופוזיציה אשר הצביעו נגד החוק להארכת ערכות האונס והכשילו אותו, אך בפועל - למרות התנגדותן, החוק עבר. בנוסף, בקטע פרשנות של עמית סגל שהוקלט מראש, הסביר האחרון כי סגר שלישי בחגים הוא אופציה ריאלית, אך בשידור החי הסבירה ראש שירותי הבריאות אשר התארחה בפאנל כי נושא זה כלל לא נידון - טעות שניתן היה למנוע בעריכה.

הטעויות מצטרפות לאחרות אשר שודרו בשבועות האחרונים במהדורה המרכזית ובתוכנית, בהן שיח על מתן חיסון שלישי במהלך כל השבוע כאשר מתברר שהנושא כלל לא נמצא על השולחן, וכן פרסום הקלטה של רה"מ בנט - שהתבררה כישנה. בשבוע שעבר הציגו באולפן שישי מצג שווא כאילו נתניהו כבר עזב את בלפור, אך בפועל הוא עזב יומיים אחרי בלי תיעוד, ולפני שבועיים באותה תוכנית שודרה פרשנות לפיה לאולמרט לקח שבועות לעזוב את המעון הרשמי בבלפור, כאשר בפועל דובר על 4 ימים.

גורמים בחדשות 12 מסבירים כי הסיבה להחלפת צוות התוכנית והכנסתו לבידוד עד מתן תוצאות בדיקה, למרות שהחוק אינו מחייב זאת למחוסנים, היא תוצאה של החמרה יתרה בנושא. מעבר לכך בחברה בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully