וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מחפש חומרים עיתונאיים? ביתו של עורך התחקירים בחדשות 13 נפרץ

עודכן לאחרונה: 22.7.2021 / 13:46

ביתו של אבי זילברברג נפרץ ומחשב נייד המשמש אותו לעבודתו נגנב. גורמים בסביבתו חוששים כי לא מדובר במקרה. גם לפני חודש נפרץ רכבו של עובד בדסק התחקירים. חקירת משטרה נפתחה

ביתו של אבי זילברברג, עורך התחקירים בחדשות 13 נפרץ אתמול (רביעי) ומחשב נייד המשמש את זילברברג לעבודתו נגנב - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. גורמים בסביבתו חוששים כי גניבת המחשב הנייד ובו תחקירים שעליהם עובדים בחדשות 13, אינו מקרי. דסק התחקירים בעריכת זילברברג פרסם בשבועות האחרונים מספר תחקירים שלטענת הגורמים שודרו למרות לחצים כבדים שהופעלו על חדשות 13.

זילברברג מתגורר במרכז תל אביב, מהמידע שהגיע לידי וואלה! ברנז'ה עולה כי הפריצה בוצעה אתמול בשעות אחר הצהריים. כאשר הגנבים הפכו את הדירה ועל פי החשד חיפשו מסמכים, וגנבו משם את המחשב הנייד של זילברברג שכאמור משמש אותו לעבודה. בדירה היו עוד שני מחשבים ניידים אחרים בעלי ערך רב יותר מהמחשב הנייד שנגנב, אך אותם פורצים לא לקחו. בדירה של זילברברג היה גם כסף מזומן ותכשיטים שלא נגנבו מה שמעצים את החשד כי הפריצה הייתה של גורמים בעלי אינטרס שניסו להגיע לחומרים העיתונאיים שיש בידי דסק התחקירים של חדשות 13. זילברברג ובת זוגו הגישו אמש תלונה בתחנת המשטרה בתל אביב.

אבי זילברברג. ללא קרדיט, מערכת וואלה!
חקירת משטרה נפתחה. זירת הפשע/מערכת וואלה!, ללא קרדיט

לוואלה! ברנז'ה נודע עוד כי אין זו הפעם הראשונה שבה נפרץ רכושו של עובד בדסק התחקירים. לפני כחודש, במהלך עבודה על תחקיר נגד בעל הון רב עוצמה נפרץ רכבו של דור כהן תחקירן בדסק התחקירים של חדשות 13. מדובר ברכב ישן והפורצים חיפשו ברכב מסמכים אך כהן לא השאיר מסמכים חשובים והגנבים לא הצליחו לקחת דבר. חוקרי מעבדת הזיהוי הפלילי הגיעו אמש לדירתו של זילברברג וחקירת משטרה נפתחה בנושא.

זילברברג בחר שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully