וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הצבי: דוברת רשת עוברת לפרטנר; תשמש כסמנכ"ל תקשורת

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 20:17

גאוני משמשת מזה 12 שנה כסמנכ"ל התקשורת והדוברות ברשת 13. את מרבית שנותיה ברשת עשתה תחת המנכ"ל אבי צבי - המשמש כיום כמנכ"ל פרטנר. אורי גל מונה לתפקיד סמנכ"ל שיווק של החברה

חברת פרטנר מודיעה היום (ראשון) על מינויה של יעל גאוני לתפקיד סמנכ"ל התקשורת. גאוני משמשת מזה 12 שנה כסמנכ"ל התקשורת והדוברות ברשת 13. את מרבית שנותיה ברשת עשתה תחת המנכ"ל אבי צבי - המשמש כיום כמנכ"ל פרטנר. בפרטנר תנהל גאוני את פעילות התקשורת, יחסי הציבור, הדוברות הפנימית והחיצונית, וכן את האחריות התאגידית.

לפני רשת שימשה גאוני ככתבת המדיה של עיתון גלובס, כתבת התקשורת של עיתון ידיעות אחרונות, וכתבת פרסום ושיווק בעיתון הארץ.

בנוסף הודיעו בפרטנר על מינויו של אורי גל לסמנכ"ל השיווק של החברה. גל מגיע לפרטנר לאחר ששימש כמנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט. גל כיהן בעבר כמנהל מגזר הטלקום באפל ישראל, כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ב- yes, כמנהל אגף האסטרטגיה בפרטנר וכיועץ בחברת שלדור. כסמנכ"ל השיווק של פרטנר, יהיה גל אחראי על פעילות השיווק בעולמות הסלולר, המגזר הקווי, ציוד הקצה והטלוויזיה.

יעל גאוני. מיכה לובטון,
מרשת לפרטנר. גאוני/מיכה לובטון

אבי צבי, מנכ"ל פרטנר מסר, "ליעל ולי היכרות רבת שנים מהתקופה בה כיהנתי כמנכ"ל רשת 13. אני שמח על הצטרפותה של יעל להנהלת פרטנר ואין לי ספק שהניסיון שצברה בכל השנים יוסיף באופן משמעותי לאתגרים התקשורתיים והניהוליים של החברה".

יעל גאוני מסרה: "לאחר לבטים רבים אני עוזבת את רשת 13 אחרי כ-12 שנים שהיה בהם הכל מהכל. אני מודה מעומק ליבי לכל ה"אבי-ם" בחיי, אבי בן טל ואבי צבי על האמון, על הניסיון, על המקצוענות הבלתי מתפשרת שמאפיינת אותם ועל היותם מנכ"לים פורצי דרך. התברכתי בהזדמנות אדירה ללמוד מהטובים ביותר . אני רק רוצה להגיד תודה על שהיה ועל שיהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully