וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברים בחדשות 12 סופדים לרוני דניאל: "האיש שרצה לא להתקלקל"

וואלה ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 15:06

מותו הפתאומי של הפרשן הצבאי רוני דניאל היכה בתדהמה את הקולגות. גם אנשי צבא בכירים הגיבו בהלם לבשורה. עמית סגל: "הוא היה הפרשן היחיד שהכרתי שגם חרש שדות וגם הוביל חיילים לקרב וגם שידר משחקי כדורסל". קרן מרציאנו: "המילים נגמרות והדמעות לא מפסיקות"

מותו הפתאומי של הפרשן הצבאי של חדשות 12 רוני דניאל היכה בתדהמה את הקולגות מהחברה ואף את המתחרים. גם אנשי צבא בכירים, חלקם מסוקרים של דניאל, קיבלו בהלם את הבשורה, והתגובות לא מאחרות להגיע.

הפרשן הפוליטי של החברה עמית סגל ספד לדניאל: "אם אני צריך לסכם את רוני דניאל, זה הסיכום: הוא האיש שרצה לא להתקלקל. היה לו חוש צדק והייתה לו ציונות בריאה, והוא היה הפרשן היחיד שהכרתי שגם חרש שדות וגם הוביל חיילים לקרב וגם שידר משחקי כדורסל. אני כבר מתגעגע. לא אשכח אותך רוני".

גם יאיר שרקי נפרד: "כולם יכתבו על רוני דניאל העיתונאי והפרשן הבכיר, אבל בשבילי הוא כמו דוֹד שנהג בי מהרגע הראשון בפרגון ובחברות שהתפתחה לשיחות טלפון ארוכות על צבא ויהדות ועל שכול, הקנטות (ועצות) על זוגיות, מתכונים (כן כן) רכילות ברנז'אית וגם בדיחות קבועות. כמעט תמיד על סיגריה מגולגלת. כבר מתגעגע".

עמית סגל. ראובן קסטרו
עמית סגל/ראובן קסטרו

"הוא באמת אהב את הארץ הזאת והיא אהבה אותו בחזרה"

בתאגיד השידור כאן, אשר בגלגולו הקודם כרשות השידור החל דניאל את עבודתו העיתונאית, מסרו: "תאגיד השידור הישראלי, מרכין ראש באבל עם לכתו של העיתונאי הוותיק רוני דניאל. דניאל התחיל את דרכו העיתונאית ככתב בתחילת שנות ה-70 ב"קול ישראל" ובהמשך כמנהל המערכת בתל אביב. כאן משתתפים בצער המשפחה, הקולגות והחברים בחברת החדשות 12".

שר האוצר אביגדור ליברמן כתב: "כאב גדול עם משמע הבשורה על לכתו בטרם עת של רוני דניאל. רוני היה מלח הארץ, איש שפיו וליבו שווים, ומהיכרותי הקרובה עמו כל שעשה היה מאהבה כנה למולדת. אני מחזק את בני משפחתו ושולח את תנחומיי הכנים. יהי זכרו ברוך".

ראש אמ"ן לשעבר, אלוף במיל עמוס ידלין, אמר: "קיבלתי בצער רב את הידיעה על מותו של ידידי רוני דניאל. רוני יחסר לרבים מאד ברמה האישית ולרבים לא פחות בעם ישראל שבמרוצת השנים הפך מבחינתם לבן משפחה שאת ניתוחיו ותובנותיו רואים ושומעים מדי ערב על המסך. שוחחנו לא מעט במהלך השנים ומה שבלט אצל רוני מעבר למקצוענות ואתיקה מקצועית נדירה זו אהבתו הכנה למדינת ישראל והמחויבות העמוקה לביטחונה. הוא באמת אהב את הארץ הזאת והיא אהבה אותו בחזרה. תנחומיי למשפחה - יהי זכרו ברוך".

המתחרים מחדשות 13: "עיתונאי נטו"

מהמתחרים בחדשות 13 נמסר כי: "החברה אבלה, המומה וכואבת. רוני דניאל היה מטובי ווותיקי הפרשנים הצבאיים בישראל, פטריוט ישראלי ואוהב העם והארץ, שבמשך עשרות שנים היה קול בולט בסיקור הצבאי במדינת ישראל במלחמות, במבצעים, ובארועים הביטחוניים. רוני דניאל היה עיתונאי מצויין הגון וידען, חרוץ מאין כמוהו, שלא היסס לסכן את חייו בסיקור כל ארוע ביטחוני בישראל ומחוצה לה, מדרום ומצפון. לפני היותו עיתונאי, רוני היה אדם אכפתי, אוהב ורגיש למשפחתו, לחבריו ולכל מי שהכיר אותו. אנו משתתפים בצערה של המשפחה האבלה ובצערם של חברינו בחדשות 12".

אביעד גליקמן מחדשות 13 ספד גם באופן אישי: "מענטש. גבר גבר. נשבר הלב. יהי זכרו של רוני דניאל ברוך". העיתונאי לשעבר עמנואל רוזן צייץ: "בימים שבהם אנשים נעלמו, רוני דניאל היה שם. בן אדם עד הרגע האחרון. עיתונאי נטו. בלי התוספות. וחבר. הכי חבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully