וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: אבירם אלעד ימונה למנכ"ל חדשות 13

עודכן לאחרונה: 4.8.2021 / 19:13

עורך אתר וואלה לשעבר, אבירם אלעד מסתמן כמועמד המוביל לתפקיד מנכ"ל חדשות 13. מועמדותו תוגש על ידי מנכ"ל רשת 13 אבי בן טל לאישור הדירקטוריון בשבוע הבא. אלעד יחליף את ישראל טויטו שפרש

עורך וואלה לשעבר, אבירם אלעד מסתמן כמועמד המוביל לתפקיד מנכ"ל חדשות 13. לתפקידו כעורך האתר מונה ב-2016 והחליף את ינון מגל, שפרש שנתיים קודם לכן לפוליטיקה. מועמדותו תוגש על ידי מנכ"ל רשת 13 אבי בן טל לאישור הדירקטוריון ביום ראשון.

לפני וואלה שימש אלעד (42) כראש מערכת חדשות בהארץ וכמנכ"ל חברת ההזנק "Slant". ב-2018 הודיע על פרישתו מעריכת האתר לאחר כשנתיים בתפקיד, לטובת מיזם "בלוק TV" - ערוץ טלוויזיה באינטרנט בנושא בלוקצ'יין של משה חוגג, בו עבד תקופה קצרה. מאז הספיק לעבוד גם בתחום המוצר בחברת פלייטיקה.

בפברואר 2018 מסרו אלעד ומנכ"ל וואלה, אילן ישועה, עדות במסגרת פרשת בזק-אלוביץ'. ישועה העיד במשטרה כי אלוביץ' לחץ עליו שיפטר את אלעד בעקבות פניית בני הזוג נתניהו על רקע פרסום באתר שעורר את חמתם בנובמבר 2016.

אבירם אלעד. יח"צ,
אבירם אלעד/יח"צ

בתחילת השבוע הודיע מנכ"ל חדשות 13, ישראל טויטו, כי החליט לסיים את תפקידו. פרישתו נעשתה אחרי מסע לחצים בשבועות האחרונים, והבעת חוסר אמון מתמדת של הנהלת רשת על תפקודו ועל נתוני הצפייה בחברת החדשות. בתוך כך, גם סמנכ"ל התוכן של חדשות 13 עילי לוין הודיע על עזיבתו וחזרתו לתאגיד, אחרי פחות משנה בתפקיד. לוין יחזור לתפקיד "מנהל הפיתוח של חדשות הערב", כחלק מסבב תפקידים שמתבצע בחטיבת החדשות של כאן 11.

נתוני הצפייה במהדורת חדשות 13 נמצאים בחודשים האחרונים בדעיכה מתונה, כאשר רק לפני כחודש, כשלצידה העוגן החד פעמי של משחקי היורו, השיגה החברה נתון שפל של 5.4%. גם בשאר רצועות החדשות המצב לא מזהיר, ומהחתירה האופטימית לשוויון מול קשת שליוותה את המיזוג עם ערוץ 10, נותרה בחברה רק ציפייה יומיומית שלא לצאת מושפלים. חברת החדשות הפכה למשקולת כבדה מאי פעם על רשת - קודם כל ברמה המיצובית, אבל גם הכלכלית.

בהודעת דירקטוריון רשת 13 נכתב כי "טויטו הפגין יכולות מנהיגות כאשר ביצע את תוכנית ההתייעלות בחברה ולמרות זאת הצליחה החברה להמשיך לספק מערך שידורים מקצועי, מיומן ומוביל. לבקשת הדירקטוריון, טויטו ימשיך בתפקידו בזמן הקרוב לצורך העברת סמכויות באופן מסודר. דירקטוריון החברה והנהלת הערוץ מודים לישראל על עבודתו המקצועית והמסורה ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully