וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אבירם אלעד ישמש כמנכ"ל חדשות 13

עודכן לאחרונה: 8.8.2021 / 15:32

אבירם אלעד נבחר ע"י דירקטוריון חברת החדשות לתפקיד מנכ"ל חדשות 13 ויחליף את ישראל טויטו שפרש. מנכ"ל רשת אבי בן טל: "אלעד הוא השילוב הנכון לתפקיד והוא חלק מהחזון הניהולי שלי"

עכשיו זה רשמי: דירקטוריון חדשות 13 אישר היום (ראשון) את מועמדותו של עורך ואלה לשעבר אבירם אלעד לתפקיד מנכ"ל חדשות 13. אלעד ייכנס בשבועות הקרובים לנעליו של ישראל טויטו הפורש.

לפני וואלה שימש אלעד (42) כראש מערכת חדשות בהארץ וכמנכ"ל חברת ההזנק "Slant". ב-2018 הודיע על פרישתו מעריכת האתר לאחר כשנתיים בתפקיד, לטובת מיזם "בלוק TV" - ערוץ טלוויזיה באינטרנט בנושא בלוקצ'יין של משה חוגג, בו עבד תקופה קצרה. מאז הספיק לעבוד גם בתחום המוצר בחברת פלייטיקה.

בפברואר 2018 מסרו אלעד ומנכ"ל וואלה, אילן ישועה, עדות במסגרת פרשת בזק-אלוביץ'. ישועה העיד במשטרה כי אלוביץ' לחץ עליו שיפטר את אלעד בעקבות פניית בני הזוג נתניהו על רקע פרסום באתר שעורר את חמתם בנובמבר 2016.

בתחילת השבוע הודיע מנכ"ל חדשות 13, ישראל טויטו, כי החליט לסיים את תפקידו. פרישתו נעשתה אחרי מסע לחצים בשבועות האחרונים, והבעת חוסר אמון מתמדת של הנהלת רשת על תפקודו ועל נתוני הצפייה בחברת החדשות. בתוך כך, גם סמנכ"ל התוכן של חדשות 13 עילי לוין הודיע על עזיבתו וחזרתו לתאגיד, אחרי פחות משנה בתפקיד.

אבירם אלעד. אור דנון,
"מודה על האמון". אלעד/אור דנון

דעיכה מתונה

נתוני הצפייה במהדורת חדשות 13 נמצאים בחודשים האחרונים בדעיכה מתונה, כאשר רק לפני כחודש, כשלצידה העוגן החד פעמי של משחקי היורו, השיגה החברה נתון שפל של 5.4%. גם בשאר רצועות החדשות המצב לא מזהיר, ומהחתירה האופטימית לשוויון מול קשת שליוותה את המיזוג עם ערוץ 10, נותרה בחברה רק ציפייה יומיומית שלא לצאת מושפלים. חברת החדשות הפכה למשקולת כבדה מאי פעם על רשת - קודם כל ברמה המיצובית, אבל גם הכלכלית.

אלעד: "אני שמח להצטרף ולעמוד בראש חברת החדשות של ערוץ 13, שהיא ביתם של עיתונאים ועובדים מצוינים ואיכותיים. תפקידה של חדשות 13 במרקם הדמוקרטי הישראלי הוא במתן ביטוי לכלל הזרמים בחברה הישראלית, חשיפת עוולות ויצירת סדר יום בעל ערך לאזרחי המדינה. אני מודה לדירקטוריון החברה ולמנכ"ל ויו"ר רשת על האמון, לפנינו אתגרים גדולים ואני מאמין שיחד נוכל להם".

אבי בן טל, מנכ"ל רשת 13: "אני שמח ומברך על מינויו של אבירם לתפקיד מנכ"ל חדשות 13. אבירם הוא עיתונאי מן המעלה הראשונה ועם ניסיון רב שצבר כעורך במספר מערכות עיתונאיות מובילות כמו גם הכרת שוק הטלוויזיה המסחרית . השילוב שאבירם מביא איתו מצד התקשורת והעיתונות לצד ההבנה והיכולות הדיגיטלית הטכנולוגית, הוא השילוב הנכון לתפקיד זה והוא חלק מהחזון הניהולי שלי. הנהלת רשת 13 תמשיך לתמוך ולהשקיע משאבים בחברת חדשות 13 שהינה אחד מהנכסים החשובים ביותר שלנו כקבוצה. חדשות 13 היא חברה עיתונאית, עצמאית עם כתבים ועורכים מצויינים ואני בטוח שתחת ניהולו של אבירם היא תגיע להישגים גדולים. בהזדמנות זו אני רוצה להודות שוב לישראל טוויטו שניהל את חדשות 13 בתקופה קשה ומורכבת ועשה זאת באומץ וביושרה עיתונאית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully