וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בתאגיד: גאולה אבן הודיעה על התפטרותה - בתאגיד שכנעו אותה להישאר

עודכן לאחרונה: 16.8.2021 / 17:34

רעייתו של שר המשפטים גדעון סער הודיעה על עזיבתה את תאגיד השידור, בשל מה שהוגדר כ"נסיבות אישיות" - כך נודע לוואלה ברנז'ה. מנהל חטיבת החדשות ברוך שי הצליח לשכנעה להישאר. בתאגיד מתלבטים כבר שבועות באשר לזהות מחליפתה של דוריה למפל בהגשת המהדורה המרכזית

גאולה אבן. מערכת וואלה!, אתר רשמי
חזרה בה? גאולה אבן/אתר רשמי, מערכת וואלה!

מגישת החדשות גאולה אבן הגישה את התפטרותה מתאגיד השידור כאן, ולבסוף חזרה בה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. אבן, רעייתו של שר המשפטים גדעון סער, ביקשה לעזוב בשל מה שהוגדר כשחיקה ו"נסיבות אישיות". אבן מגישה בתאגיד מיום הקמתו, והייתה בין המועמדות להחליף את דוריה למפל בהגשת המהדורה.

עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי במהלך הבוקר נשלח מנכ"ל חטיבת החדשות בתאגיד ברוך שי לנסות ולשכנעה להשהות את המהלך במה שנתפס כחסר סיכוי, בשל נחרצותה. ואולם, נראה כי לעת עתה היא חזרה בה מהבקשה.

בתאגיד השידור הסירו לפני שנתיים את חברותם בוועדת המדרוג בשל הטענה כי הנתונים שמתפרסמים אינם משקפים את הצפייה בדיגיטל, אולם מבדיקת וואלה! ברנז'ה עולה כי תוכניתה של אבן סער הגיעה בחודש האחרון לממוצע צפייה נמוך של 1.1% בלבד.

בכאן חדשות מסרו בתגובה: "גאולה אבן סער לא התפטרה, היא בחופשה ותחזור מחר להגיש את "ערב ערב". גאולה היא מבכירות המגישות של חטיבת החדשות".

בליכוד זועמים

ריאיון שקיימה אבן לפני כחודש בתכנית האקטואליה "ערב ערב" בכאן 11 עם חבר הכנסת שלמה קרעי (ליכוד) עורר סערה בזירה הפוליטית והתקשורתית. בתחילת הריאיון אמרה אבן לח"כ קרעי בטון בנימה עוקצנית: "ברכות, הצליח לכם האירוע בלילה, ברכות גם על שיתוף הפעולה ההיסטורי עם הרשימה המשותפת, הצבעתם אותו דבר". האמירה הזאת דומה מאוד ברוחה לאמירות הנשמעות מצד חברי הקואליציה ובהם בעלה בעל התפקיד הבכיר בממשלה. כך, למשל, בסרטון חדש של מפלגת "תקווה חדשה" בראשה עומד סער, הוצגו באופן ביקורתי צילומי חברי כנסת של הליכוד מצביעים נגד החוק לצד צילומי חברי הכנסת של הרשימה המשותפת השמחים על הפלתו.

אחרי ההכרזה על הבחירות האחרונות, בהן התמודד גדעון סער על ראשות הממשלה עם מפלגתו "תקווה חדשה", ועדת האתיקה בתאגיד והנהלת החדשות קבעו כי אבן תוכל להמשיך להגיש את תכנית האקטואליה אבל יהיה עליה להימנע מעיסוק בעניינים פוליטיים. אבן בחרה אז לצאת לחל"ת מהגשת תכנית "ערב ערב" עד אחרי הבחירות, ובקשתה אושרה. קודם לכן, בדצמבר 2018 הודיעה אבן בשידור חי על פרישה מהגשת מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11 בעקבות כוונת בעלה להתמודד על מקום ברשימת הליכוד בבחירות לכנסת ה-21. שנה לאחר מכן, הודיעה אבן על פרישה זמנית מהגשה בטלוויזיה בעקבות התמודדות בעלה לראשות הליכוד.

  • עוד באותו נושא:
  • גאולה אבן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully