וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאוששת מהקורונה: KI מכרה ל-HBO שלוש סדרות

עודכן לאחרונה: 25.8.2021 / 15:25

לוואלה! ברנז'ה נודע כי קשת אינטרנשיונל סגרה עסקת תוכן עם HBO MAX באמריקה הלטינית. אז אלו סדרות ישראליות ישודרו בקרוב גם בארגנטינה, מקסיקו וברזיל?

שלוש הסדרות יעלו עוד השבוע ב-HBO MAX ב-39 טריטוריות באמריקה הלטינית, בדיבוב לספרדית, פורטוגזית ואנגלית, לצד שפות המקור שלהן

קשת אינטרנשיונל, זרוע ההפצה וההפקה הבינלאומית של קבוצת קשת, השלימה בימים האחרונים עסקת דרמות איכות בינלאומיות עם WarnerMedia Latin America עבור פלטפורמת הסטרימינג HBO MAX - כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

במסגרת העסקה, נמכרו ע"י KI לפלטפורמה 3 העונות של "The A Word" - הרימייק הבריטי של BBC ל"פלפלים צהובים" של קשת וקרן מרגלית, "אוטונומיות" - הדרמה הדיסטופית שיצרו יהונתן אינדורסקי ואורי אלון עבור HOT, והדרמה הטורקית "7 פנים" של רשת BLUTV המספרת על חייהם של 7 אנשים החיים באיסטנבול. שלוש הסדרות יעלו עוד השבוע ב-HBO MAX ב-39 טריטוריות באמריקה הלטינית, בדיבוב לספרדית, פורטוגזית ואנגלית, לצד שפות המקור שלהן.

פלפלים צהובים. יח"צ,
הרימייק הבריטי של BBC. "פלפלים צהובים"/יח"צ

קלי רייט, סמנכ"לית העסקים וההפצה ב-KI: "ככל שיותר פלטפורמות VOD משיקות או מרחיבות את טווח ההגעה שלהן לטריטוריות חדשות, כמו HBO MAX באמריקה הלטינית, אנו חווים ביקוש גובר לדרמות שלנו. כשהצופים ברחבי העולם הופכים פתוחים יותר ויותר לסדרות בשפות זרות, זו עת מרגשת להיות גוף שמפיץ דרמות איכות בינלאומיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully