וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש התקשורת שגיא בשן הלך לעולמו בגיל 56

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 28.8.2021 / 20:39

בשן נפטר לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. שימש כככתב הדרום של חדשות ערוץ 2 במשך למעלה מעשור. לאחר פרישתו, הקים משרד יחסי ציבור ועבד כיועץ תקשורת

איש התקשורת שגיא בשן הלך לעולמו היום (שבת) בגיל 56. בשן שימש עד שנת 2010 ככתב הדרום של חברות חדשות 2 והלך לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. הוא הותיר אחריו ארבעה ילדים.

בשן ז"ל היה מראשוני העובדים בחדשות 2. לאחר שחרורו מצה"ל החל את דרכו כעורך וידאו ובהמשך התמנה לכתב הדרום - וסיקר בין היתר את האירועים הביטחוניים הגדולים ברצועה ואת ההתנתקות.

עם פרישתו מהערוץ ביוני 2010, הוא הקים את משרד יחסי הציבור "בשן-ברקוביץ אסטרטגיה". בהמשך מונה למנהל התקשורת וההסברה בחברת כי"ל דשנים. ב-2017 הקים בשן את "בשן תקשורת שיווקית" במסגרת עבודתו כיועץ תקשורת.

שגיא בשן. באדיבות המשפחה
שגיא בשן ז"ל/באדיבות המשפחה

בהודעה שפרסמה המשפחה נכתב: "שגיא בשן הבן, האח, האב, החבר האהוב בעל הלב הגדול איננו. נלווה אותו בדרכו האחרונה מחר בשעה 18:00 בבית העלמין מנוחה נכונה בבאר שבע, משפחתו וחבריו".

אבי וייס, מנכ"ל חדשות 12, ספד לשגיא בשן: "שגיא חברנו, היה עיתונאי בחסד וסיקר עם כל כך הרבה אהבה את כל אחד מתחומי החיים של אנשי הדרום. הוא היה "השריף" של האזור, הכיר את כולם וכולם הכירו אותו וידעו שהוא האיש שלהם בתקשורת. אנחנו עצובים מאוד על מותו ומחבקים את המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully