וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארי פינס: "אני שמח. מי שטוען שנעשה עוול לא"ק - שיפנה לפרקליטות"

אראל סגל, דוד ורטהיים

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 17:05

בשיחה עם אראל סגל ודוד ורטהיים, ארי פינס יוצר "צל של אמת" שגוללה את פרשת רצח תאיר ראדה ז"ל, מתייחס לפסטיבל התקשורתי שהוביל להחלטה על משפט חוזר לזדורוב: "לבוא אלינו בטענות בהקשר של א"ק זה ברמת לירות בשליח". האזינו

הסדרה 'צל של אמת' גוללה את סיפור החקירה בפרשת רצח תאיר ראדה ז"ל. הסדרה הדוקומנטרית שהייתה מורכבת מארבעה פרקים העלתה בכל פרק שאלה שקשורה בפרשה ושיתפה בספקות ובתאוריית הקונספירציה במעורבותו של רומן זדורוב ברצח. במהלך הסדרה, בפרק הרביעי נחשף כי ישנה חשודה ברצח בשם א"ק שנחקרה בעבר במשטרה ושחקירתה לכאורה לא מוצתה. התיק בעניינה נסגר לפני מספר חודשים, אך רבים רואים בו נקודת מפנה שהובילה לשינוי הנרטיב ולהחלטת בהמ"ש על משפט חוזר. יוצר הסדרה, ארי פינס שוחח עם אראל סג"ל ודוד ורטהיים על שחרורו של רומן זדורוב, ועל החלק של הסדרה בשחרורו, ובמעורבות של א"ק בפרשה.

"אני שומע הרבה קולות של ביקורת נגדנו שהעללנו עלילה על אותה אולה (א"ק)", אמר פינס, "כאילו אנחנו הפכנו אותה לחשודה, מי שהפך אותה לחשודה, שלוש שנים לפני שהסדרה עלתה זו הפרקליטות. התיק נגדה היה פתוח במשך תשע שנים, זה לא שהפכנו אותה לחשודה, הפרקליטות החליטה לעצור אותה בחשד לרצח".

פינס המשיך ואמר, "מה שעשינו זה לפרסם שנעצרה חשודה שאף אחד לא שמע על קיומה במשך שלוש שנים וחשפנו את חומר הראיות. לבוא אלינו בטענות זה בבחינת לירות בשליח, מי שטוען שנעשה לה עוול אני מציע שיפנה את התלונות שלו לפרקליטות".

לבסוף אמר כי השופט מלצר שהחליט כי יתקיים משפט חוזר לזדורוב הנחה את בית המשפט לבדוק את ענייינה של א"ק מחדש, "הוא אמנם העלה ספקות לגבי הגרסה של א"ח, בן הזוג שלה. אבל הוא העלה פרטים מוכמנים שהוא הנחה את בית המשפט לבדוק בעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully