וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה: גנץ מינה את גלית אלטשטיין למ.מ מפקד גל"צ

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 15:40

אלטשטיין שימשה במגוון תפקידים בתחנה ובהם כראש מערכת החדשות. כיום היא ראש מערכת החדשות בכלכליסט. היא תשמש כמפקדת עם עזיבת אלקבץ עד שיוחלט סופית מה יעלה בגורל התחנה

שר הביטחון בני גנץ החליט היום (שני) למנות את גלית אלטשטיין למ.מ מפקד גל"צ. האפשרות למנותה נשקלה כבר לפני שבועיים, זאת כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה (ראו ציוץ). לדברי גנץ, "מצאתי בגלית אשת מקצוע שיש לה הן את הכישורים המקצועיים והן את היושרה האתית הנדרשת לעמוד בראש המערכת".

אלטשטיין שימשה במגוון תפקידים בתחנה ובהם כראש מערכת החדשות בתקופה בה יועץ התקשורת אבי בניהו עמד בראש התחנה, ומשמשת כעת כראש מערכת החדשות בכלכליסט. כאמור, בניהו נחשב גם זה שקידם את מועמדותה.

גלי צה"ל, גל"צ. נמרוד סונדרס
גלי צה"ל, גל"צ/נמרוד סונדרס

בתום קדנציה בת ארבע שנים, שמעון אלקבץ ייפרד מתפקידו כמפקד גלי צה"ל והעורך הראשי של התחנה. הוא יעזוב את תפקידו ב-31 באוגוסט. כזכור, ממשרד הביטחון נמסר אז כי הקדנציה שלו לא תוארך, כפי שנעשה למשל במקרה של קודמו בתפקיד, ירון דקל. במהלך כהונתו של אלקבץ ספגה גלי צה"ל ביקורות רבות על פוליטיזציה של התחנה, שבאה למשל לידי ביטוי בכוח הרב שהופקד בידי יעקב ברדוגו שנבחר כפרשן המוביל של התחנה. בנוסף, גלי צה"ל וגלגלצ ספגו ירידה משמעותית ברייטינג בתקופה זאת.

בהודעה ששלח לחיילי ועובדי גלי צה"ל וגלגלצ, כתב אלקבץ: "משתף אתכם שנפגשתי היום עם הנוגעים בדבר במשרד הביטחון, וסיכמנו שב-31 באוגוסט 2021, כמתוכנן, תסתיים כהונתי כמפקד גלי צה"ל במלאות ארבע שנים. עוד יהיה לנו זמן להיפרד באופן אישי, אבל כבר עכשיו אני רוצה להודות לכל אחת ואחד מכם על הזכות הגדולה לעבוד ביחד. בחודשים הקרובים נמשיך בעשייה ויחד נעשה ונצליח".

כזכור, שר הביטחון בני גנץ קיבל את המלצתו של הרמטכ"ל אביב כוכבי להוציא את גלי צה"ל ממערכת הביטחון, שנערכת ליישום ההחלטה. לא ברור עדיין האם תמומש החלטה זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully