וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רזי ברקאי על משפחת החייל הנרצח: "רוני דניאל היה נוהג אחרת"

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 20:09

אמירה בערב לזכרו של רוני דניאל חשפה מה חושב מגיש גלי צה"ל על משפחתו של סמ"ר בראל חדריה שמואלי ז"ל, שהיה אז פצוע. ברקאי התייחס לשיחות שקיימה המשפחה עם נתניהו ובנט; "רוני מעולם לא חשב שהשכול שליווה אותו הוא משהו של פרהסיה. זה אף פעם לא היה 'אכלו לי שתו לי'"

רזי ברקאי בערב לזכרו של הפרשן הצבאי רוני דניאל/N12

אמירה אגבית של מגיש "מה בוער" רזי ברקאי אתמול (ראשון) חושפת מה חושב איש גלי צה"ל על משפחתו של סמ"ר בראל חדריה שמואלי שנפצע מירי בגבול עזה ומותו נקבע היום.

ברקאי הוזמן לפאנל בערב מיוחד שערכה חדשות 12 לזכרו של רוני דניאל ז"ל, במסגרתו שוחחו קולגות לשעבר וחבריו של דניאל עליו ועל מורשתו. ברקאי, חברו של דניאל, אמר עליו כי "רוני נולד מהשכול, התייתם מאבא שלו כשהיה זאטוט קטן, במלחמת ההתשה הוא שכל חברים, ביום כיפור הוא שכל את אביה של אשתו שלומית, וכמובן המכה הקשה על בנו שנפטר. אני מזכיר את הדבר הזה משום שרוני מעולם לא חשב שהשכול שליווה אותו בחייו הוא משהו של פרהסיה. זה תמיד היה משהו משפחתי, אינטימי, זה אף פעם לא היה 'אכלו לי שתו לי'... אני חושב על שיחות טלפון שראשי ממשלה עושים למשפחות שכולות או משפחות של פצועים שתוך שנייה זה באוויר. רוני תעב את זה ובז לזה. הוא חשב שזה סוג של עשיית קפיטל (הון) מהשכול...".

כזכור, שיחת הטלפון בין רה"מ בנט לבין משפחתו של החייל עוררה סערה בשבוע שעבר, שכן בנט טעה בשמו של החייל - מה שעורר עליו ביקורת קשה.

אמו של בראל סיפרה בראיון לרדיו 103 כי יו"ר האופוזיציה שוחח עם המשפחה בזמן חופשתו בחו"ל והיה בקיא בכל הפרטים, בניגוד לרה"מ בנט: "בנימין נתניהו צלצל אתמול ב-24:00 שאל שאלות, בירך ובכה בטלפון. כל פרט על הלוחם הוא יודע. אדון בנט התקשר ב-22:30 בלילה ולא ידע אפילו איך קוראים ללוחם - הוא שאל באיזה בית חולים הוא. בושה וחרפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully