וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Forbes Israel תקדם תכנים ומהדורות מיוחדות בשיתוף Outbrain

וואלה! ברנז'ה

5.9.2021 / 9:16

ממשיכה להתרחב: פלטפורמת המלצות התוכן הבינלאומית אאוטבריין חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם Forbes Israel. שיתוף הפעולה יכלול את הטמעת פלטפורמת ההמלצות של החברה באתרי פורבס ישראל וקידום הדירוגים הייחודים של האתר במסגרת הכלים הטכנולוגיים של אאוטבריין

פלטפורמת המלצות התוכן הבינלאומית אאוטבריין חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם Forbes Israel. מגזין פורבס נחשב לאחד ממותגי התוכן העסקי והיזמי המובילים בעולם וידוע בעיקר בזכות הדירוגים והדאטה שלו, בהם דירוג העושר העולמי, החברות המובילות בעולם, 30Under30 הצעירים המשפיעים ועוד. המהדורה הישראלית, שבבעלות קבוצת R&B Media, פיתחה לאורך השנים סדרה של דירוגים ורשימות ייחודיים, בהם הרופאים הטובים בישראל, הפוליטיקאים העשירים בישראל וארגוני הטרור העשירים בעולם - דירוג הזוכה לסיקור בכלי התקשורת בינלאומיים.

פורבס ישראל ואאוטבריין הודיעו על שיתוף פעולה בין שני הגופים. במסגרת זו תוטמע פלטפורמת ההמלצות של אאוטבריין באתרי Forbes Israel וייערכו קמפיינים לקידום הדירוגים הייחודים של האתר במסגרת הכלים הטכנולוגיים הייחודיים של אאוטבריין.

פלטפורמת ההמלצות של אאוטבריין [Outbrain] מציגה למעלה מ-340 מיליארד המלצות תוכן בחודש ומגיעה למעלה ממיליארד משתמשים ייחודיים ברחבי העולם עם המלצות תוכן מותאמות אישית. הפלטפורמה פועלת בשיתוף אתרי האינטרנט המובילים בעולם ובישראל, ביניהם CNN ,The Washington Post ,Der Spiegel, Le Monde ורבים אחרים.

קיילי ג'נר על שער מגזין פורבס אוגוסט 2018 בתור המיליארדרית הצעירה ביותר בעולם. אתר רשמי + אינסטגרם, אתר רשמי
קיילי ג'נר על שער מגזין פורבס אוגוסט 2018 בתור המיליארדרית הצעירה ביותר בעולם/אתר רשמי, אתר רשמי + אינסטגרם

דרור שאייר עורך פורבס ישראל: "כחלק מהתחדשות והתרחבות הפעילות שלנו בישראל מצאנו באאוטבריין שותפים אידיאליים לקידום התכנים שלנו בכלים טכנולוגיים חדשניים, ואנו מצפים לשיתוף פעולה פורה וארוך טווח".

לירון אברהם, מנהל פעילות אאוטבריין במזרח התיכון, אפריקה ורוסיה: "אנחנו מתרגשים להביא למפרסמים שלנו בישראל את האפשרות להגיע לקהל של פורבס. זו זכות גדולה לשתף פעולה עם מותג תוכן ותיק ומשפיע ברמה הגלובלית, ובטוחים שנוכל לייצר ערך משותף רב. כפלטפורמת הפרסום המשתלב הגדולה בישראל, אאוטבריין ממשיכה להגדיל את שותפויות התוכן המקומיות ולהציע למפרסמים את הכלים המדויקים והאפקטיביים ביותר".

הסכם זה מצטרף לשורת הסכמים משמעותיים שחתמה אאוטבריין בשוק הישראלי בשנה החולפת, ביניהם הרחבת שיתוף הפעולה עם Mako ו- N12, שיתוף פעולה רחב עם קבוצת וואלה, הסכם עם ישראל היום, הארכת שת"פ עם קבוצת הארץ-The-Marker וצירוף האתרים ביזפורטל, סרוגים, אייס ובחדרי חרדים לנבחרת התוכן של הפלטפורמה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully