וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי מפעל חיים של אגודת העיתונאים יוענקו ליהודה שרוני ובן-דרור ימיני

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 12.9.2021 / 13:37

עיתונאי ידיעות אחרונות בן-דרור ימיני והפרשן הכלכלי של מעריב יהודה שרוני יקבלו את הפרסים בכנס אילת לעיתונות הקרוב

אגודת העיתונאים תל אביב מודיעה כי שני הזוכים בפרס מפעל חיים, שיוענק השנה בכנס אילת ה-14 לעיתונות - בן-דרור ימיני, פרשן ידיעות אחרונות, ויהודה שרוני, העורך והפרשן הכלכלי של מעריב. בהמשך לפרסום האגודה מתחילת החודש, יוענקו גם שני פרסים נוספים: פרס אגודת העיתונאים בכנס אילת לעיתונות ע"ש ג'יי בושינסקי בשל מצויינות בעבודת שטח עיתונאית - יוענק לאדוה דדון מחדשות 12 על סדרת התחקירים "הנוכלים". פרס אגודת העיתונאים בכנס אילת לעיתונות ע"ש יחזקאל אדירם לתחום הפלילים יוענק לחיים אתגר מקשת 12 ולגיא לרר מרשת 13 כהוקרה והערכה על התחקיר שחשף את תלונותיהן של נשים רבות בדבר סוכן הדוגמניות שי אביטל שתקף אותן מינית לכאורה.

מנימוקי האגודה: "בן-דרור ימיני, עורך דין בהכשרתו, מסקר את ה'אנטישמיות החדשה', התעמולה האנטי ישראלית והסכסוך הישראלי-פלסטיני. ספרו "תעשיית השקרים" (ששמו הפך למטבע לשון), הפך זה מכבר לשם דבר. בפרסומיו, בן-דרור מגן על שמה של ישראל, חושף את שקריהם וצביעותם של חורשי רעתה ולצד זאת, אינו חוסך שבטו ממנהיגי המדינה - מימין ומשמאל".

בתגובה לזכייתו אמר ימיני: "אין לי מושג על מה ולמה אני זוכה בפרס על מפעל חיים. בסך הכל עשיתי מה שעיתונאי צריך לעשות - חקרתי, העמקתי, הרגזתי, טעיתי, צדקתי, התחרטתי, עדכנתי. התודה הגדולה היא לעורכי, בשנים הללו ובשנים קודמות, שאיפשרו לי לעבוד. הפרס האמיתי שלי הוא שאני מתפרנס בדיוק מהדבר שאני אוהב לעשות. זה סיפוק אדיר לקבל פרס כל בוקר, כאשר אני מתעורר ליום חדש של עבודה".

יהודה שרוני. באדיבות המצולמים
"נמצא רק בראשיתו של מפעל החיים". שרוני/באדיבות המצולמים

יהודה שרוני, בעבר בעל טור כלכלי בגלי צה"ל ופרשן ברדיו ובטלוויזיה. בין חשיפותיו הבולטות: פרשת מכירת המניות של הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ ורכישת וילת היוקרה של מנכ"ל בנק טפחות במחיר זעום.

שרוני הודה על הפרס באומרו: "אני נרגש ואסיר תודה לחברי הנהלת האגודה, על שבחרו בי לקבל את פרס מפעל חיים. אני נמצא אמנם בקדמת הבמה, אך שותפיי לפרס הם אלה הנמצאים מאחורי הקלעים כמו העורכים, המגיהים, המשכתבים, הצלמים והגרפיקאים. מבחינתי, אני נמצא רק בראשיתו של מפעל החיים. ליתר דיוק אני רואה את עצמי כמפעל מאושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully