וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט הקורונה יורד, וחושף מהפך בצמרת האתרים הפופולריים בישראל

עודכן לאחרונה: 13.9.2021 / 14:37

לפי נתונים של מדד SimilarWeb המעודכנים לחודש אוגוסט 2021: מעריב עוקף את הארץ, וואלה עוקף את מאקו ו-ynet שומר על מקומו. ויש גם אתר פורנו אחד שהגיע לטופ-20

לפי נתונים של מדד SimilarWeb המעודכנים לחודש אוגוסט 2021, האתר הנצפה ביותר בישראל הוא גוגל, ומיד אחריו יוטיוב ופייסבוק - בהתאמה. במקום הרביעי ברשימה: אתר ynet, ומיד אחריו, במקום החמישי, ממוקמת ויקיפדיה. במקום השישי בדירוג הכולל - אתר וואלה. אחריו, במקום השביעי נמצא אתר מאקו.

ענקית הטכנולוגיה גוגל כבשה גם את המקום השמיני ברשימה, עם הדומיין המקומי שלה google.co.il. הפתעה נרשמה כאשר אתר מעריב - במקום ה-17, עקף לראשונה את אתר הארץ - שירד למקום ה-18.

טוויטר השיגה את המקום ה-11 והנאה ברשימה, ויד 2 נמצאת ממש מתחתיה במקום ה-12.

בעשירייה השלישית נמצאים אתר גלובס שמדורג במקום ה-24 שמקדים את אתר כלכליסט שניצב במקום ה-27 ואתר "ישראל היום" שתופס רק את המקום ה-29, זאת על אף שעלה עם עיצוב חדש לאחרונה.

טבלת גלישה באתרים. אילוסטרציה, מערכת וואלה!
טבלת גלישה באתרים/מערכת וואלה!, אילוסטרציה

אתר דה-מרקר תופס רק את המקום ה-37, בעוד ש-N12 מבית mako וקשת, תופס רק את המקום ה-55. עם זאת, חשוב לציין כי האתר של חברת החדשות מתפקד בעיקר כעמוד בית (הומפייג'), שכן הכתבות נספרות תחת הדומיין של mako.

נתון מעניין נוסף הוא של הרשת החברתית טוויטר, שהגיעה למקום ה-11 - מעל יד 2. ויש גם אתר פורנו באתרים המובילים - XNXX שנמצא במקום ה-14. בנוסף, למרות ירידה מסוימת בבאזז, זום עדיין מככבת וממוקמת במקום ה-16 ברשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully