וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוברו הלוחמני של יאיר גולן נגד נתניהו - לחבר צוות ההגנה בתיק 4,000

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 13.9.2021 / 17:12

בביהמ"ש המחוזי בירושלים התחדשו הדיונים בתיק 4000. הנוכחים באולם הופתעו לראות מתמחה משפטי חדש בצוות ההגנה של נתניהו - שעד לפני זמן קצר היה דוברו של ח"כ יאיר גולן מסיעת מרצ. ומה כתב רק לפני חודשיים עומר נחמני על דובר בית הנשיא יחיא נאור שעשה מהלך דומה?

אלוף במילואים, יאיר גולן בכנס של אוניברסיטת תל אביב 20 במאי 2019. ראובן קסטרו
סגן השר יאיר גולן/ראובן קסטרו

בבית המשפט המחוזי בירושלים התחדשו היום (שני) הדיונים בתיק 4000 לאחר שלושה חודשי הפסקה. הנוכחים באולם הופתעו לראות מתמחה משפטי חדש בצוות ההגנה של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו - עומר נחמני, שעד לפני זמן קצר היה דוברו של ח"כ יאיר גולן מסיעת מרצ.

נחמני הוא פעיל שמאל, שהיה יו"ר התא הגאה במפלגת העבודה וופעיל בהפגנות בבלפור נגד נתניהו. הוא למד תואר ראשון ושני במשפטים, ובחודש ספטמבר החל את התמחותו במשפטים, במשרד של עו"ד בעז בן-צור, המייצג את נתניהו בתיק 4000, העוסק ביחסים שבין שאול אלוביץ, בעל השליטה בקבוצת בזק-וואלה, וראש הממשלה.

נחמני תקף בעבר את נתניהו, כינה אותו פעמים רבות 'עבריין' ומתח ביקורת על הימין, ואף נתבע על ידי העיתונאי עמית סגל, שהגיש נגדו תביעת דיבה על סך של 400 אלף שקלים.

בחודש יולי האחרון הוא פרסם מאמר בעיתון הארץ בו הוא תקף את המינוי של נאור יחיא לדובר בית הנשיא, לאחר שעבד בשנים האחרונות כדוברו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

נחמני כתב בין היתר כי "לפני שנתניהו הוחלף היה ברור שהאיש ילך והביביזם יישאר. ואכן, הביביזם, קרי הדובר של נתניהו ששיקר והסית בשמו, לא רק שנשאר אלא שודרג להיות הדובר של האזרח מספר אחת. עלינו לעמוד על המשמר ולראות שלא רק נתניהו יורד מהבמה, אלא גם דרכו ההרסנית".

עומר נחמני מסר בתגובה: "התחלתי התמחות בשעה טובה במשרד מצוין ומקצועי. תאחלו לי הצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully