וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפה חזיתית של פרייס על ערד ניר: "פועל בניגוד עניינים"

עודכן לאחרונה: 26.9.2021 / 9:41

ד"ר מאיר פרייס, בן זוגה של שרון אלרעי פרייס, על ערד ניר, שרעייתו עובדת בחברת תרופות: "האיש שהפך לגיבורם של המופרעים המאיימים על חייה מופיע בצפיית שיא, מסלף, מבזה ומדבר על היעדר שקיפות". ניר: "העמדות והפרשנות שאני משמיע אינן קשורות כהוא זה לעבודה של זוגתי"

"האיש שהפך לגיבורם של המופרעים המאיימים על חייה מופיע בצפיית שיא, בערוץ הנצפה, מפיץ מידע מטעה, מסלף, מבזה, מדבר על היעדר שקיפות, פוגע באופן אישי שבוע אחר שבוע בעובד ציבור שאינו נמצא שם להגיב. איפה הגילוי הנאות שלו?"

"האם יש לאנשי תקשורת ניגודי עניינים שהם צריכים להצהיר עליהם? או שהם פטורים מהנושא? נניח שדרן מסויים, אשתו עובדת בכירה מאוד בחברת תרופות, נמצאת בקשרים עסקיים עם חברות תרופות אחרות והוא מתבטא ללא הרף בנושא בקו מגמתי, מטעה ומסלף? לא כדאי כאן לפחות גילוי נאות מינימלי @N12News?" - כך כתב היום (שבת) ד"ר מאיר פרייס, בן זוגה של ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס, ומי שמזוהה עם מדיניות תקיפה ונחרצת בכל הנוגע לריסון המגפה והחיסונים.

פרייס הגיב לביקורת קשה שהטיח בפרייס ניר אתמול בתכנית "אולפן שישי", בה רמז פרשן החוץ (והקורונה) של חדשות 12 כי האמירות וההדלפות של אלרעי פרייס נגד הממשלה חורגות מסמכותה. בשבועות האחרונים אלרעי פרייס מובילה קו לעומתי נגד הממשלה הן בנושא החיסונים והן בנושא התו הירוק וההגבלות אותן היא דורשת להחמיר, בעוד הממשלה מובילה קו מתון יותר. יצוין כי הביקורת באשר להיותה "ביביסטית" ומונעת מאג'נדה נשמעת לא אחת במסדרונות הממשלה. אמנון אברמוביץ' שישב אף הוא בפאנל, דווקא ביקר את הדרג הפוליטי והמתקפות נגדה.

"אין לי שום ניגוד עניינים"

ניר: "העמדות שאני משמיע אינן קשורות כהוא זה לעבודתה של זוגתי. היא אכן עובדת בחברת תרופות ישראלית קטנה שאין לה כל קשר או זיקה לפיתוח חיסונים בכלל או נגד קורונה בפרט"

בהמשך, חלק מהמגיבים מעירים לפרייס על כך שמדובר במכה מתחת לחגורה, שכן הוא עצמו טוען שהמבקרים את רעייתו הופכים את המאבק לאישי - והוא חוטא בכך בעצמו. על כך השיב פרייס כי "יכול להיות, אבל האיש שהפך לגיבורם של המופרעים למינהם המאיימים על חייה מופיע בצפיית שיא, בערוץ הנצפה, מפיץ מידע מטעה, מסלף, מבזה, מדבר על היעדר שקיפות, פוגע באופן אישי שבוע אחר שבוע בעובד ציבור שאינו נמצא שם להגיב. איפה הגילוי הנאות שלו?". פרייס התכוון לביקורת שמשמיע ניר מזה תקופה על היעדר השקיפות - לדעתו - בה הוחלט על מתן זריקת הבוסטר השלישית, כאשר משרד הבריאות פרסם את הפרוטוקולים הנוגעים להחלטה רק בדיעבד.

זו לא הפעם הראשונה בה נחלץ פרייס להגנה פומבית על רעייתו. לפני מספר שבועות קיימו כמה עשרות מתנגדים למדיניות החיסונים הפגנה מחוץ לביתה של ד"ר שרון אלרעי פרייס בכרמל בחיפה. זו לא הייתה ההפגנה הראשונה, אולם אז הגיב פרייס לראשונה באופן תקיף. בשיחה עם ידיעות חיפה הוא אמר כי "יש הבדל גדול בין הפגנה לבין טירוף. לקרוא לעובדת ציבור, למשרתת ציבור כל חייה, ולא נבחרת ציבור, נאצית ורוצחת ילדים, זה טירוף".

ערד ניר ושרון אלרעי פרייס. יח"צ,
אין חיסון נגד בוץ. שרון אלרעי פרייס וערד ניר/יח"צ

ערד ניר מסר בתגובה: "העמדות והפרשנות שאני משמיע ואמשיך להשמיע אינן קשורות כהוא זה לעבודתה של זוגתי. היא אכן עובדת בחברת תרופות ישראלית קטנה שאין לה כל קשר או זיקה לפיתוח חיסונים בכלל או נגד קורונה בפרט. לכן אין לי שום ניגוד עניינים ואין לי דבר להסתיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully