וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת מציגה: עסקת תוכן שיווקי חסרת תקדים בלב הפריים טיים

עודכן לאחרונה: 27.9.2021 / 12:42

גולת הכותרת של עסקת התוכ"ש עם מפעל הפיס המוערכת בלמעלה מ-5 מיליון שקל כללה את הפקעת מסך קשת לערב שלם לטובת משדר "מיוחד" בהגשת ארז טל ועיתונאית חדשות 12 אדווה דדון, כמו גם קידום מאסיבי בן מספר חודשים באתר מאקו. קשת: "האירוע עומד בכל הכללים"

המשדר קיבל גם בולטות ואייטמים קידומים בתוכניות החדשות והאקטואליה במהלך היום. כך לדוגמה מנכ״ל מפעל הפיס בני דרייפוס התראיין באולפן ״חמש עם רפי רשף״. ומאוחר יותר ב״שש עם״ אדווה דדון פרצה לשידור לקראת המשדר

עסקת תוכן שיווקי מהגדולות שהיו כאן ליוותה אמש (ראשון) את לוח השידורים של הערוץ החזק והפופולרי בישראל - זה של קשת 12. מדובר בעסקה בה שילם מפעל הפיס באמצעות משרד הפרסום גיתם סכום המוערך על פי גורמים ב-5.5 מיליון שקלים, לפני עמלה למשרד הפרסום. בהנחה והסכום נכון, מדובר באחת מהעסקאות הגדולות בתולדות שוק המדיה המקומי.

העסקה כללה בין היתר תחרות ששודרה במהלך כל שעות הפריים טיים תחת המיתוג "גיבורי השנה" 2021" שזכתה לעשרות פרומואים על מסך קשת בכל שעות היום, ובימים האחרונים. מהלך הערב, כל אחד מהזוכים בתחרות הודה עם זכייתו לקשת והן למפעל הפיס.

בנוסף, כללה העסקה גם מעורבות של חדשות 12, הנמצאת תחת פעילות קשת אך אמורה לפי החוק ועל פי תקנות הרשות השנייה להמצא בהפרדה תוכנית מקשת: את המשדר הגישה עיתונאית החברה אדווה דדון, לצד ארז טל.

בנוסף, המשדר קיבל גם בולטות ואייטמים קידומים בתוכניות החדשות והאקטואליה במהלך היום. כך לדוגמה מנכ"ל מפעל הפיס בני דרייפוס התראיין באולפן "חמש עם רפי רשף". ומאוחר יותר ב"שש עם" אדווה דדון פרצה לשידור לקראת המשדר.

אוודה דדון וארז טל מנחים את ערב גיבורי השנה. קשת 12, צילום מסך
המגישים. ארז טל ואדוה דדון/צילום מסך, קשת 12

קשת: "אירוע טלוויזיוני ייחודי"

לפני כמה שבועות נחשפו בוואלה! ברנז'ה הסכומים אותם משלמים נותני חסות לוועידות ממומנות המשודרות על מסך קשת ורשת, מה שהפך לענף משגשג שעובר על הגבלות הרשות השנייה. אולם עד כה הנושא לא הגיע לשידור רחב היקף כל כך בשעות הפריים.

בהקשר זה יצוין כי עיתוי השידור אינו מקרי. תקופת החגים נחשבת למעוטת צופים, והערוצים עושים כל שביכולתם לשדר תכנים מוזלים, שידורים חוזרים או הפקות מקומיות שבימים כתיקונם ייחשבו ל"בזבוז זמן מסך". רק לפני שלושה ימים הופקע ערב השידורים לטובת "ערב הסטנד אפ הגדול" - שהיה למעשה ערב התרמה בשיתוף עמותת "כנפיים של קרמבו".

במפעל הפיס, באמצעות דוברו רני רהב, בחרו שלא להתייחס לדברים.

מקשת נמסר בתגובה: "קשת ומפעל הפיס יצרו יחד, בעבודה של חודשים ארוכים, אירוע טלוויזיוני ייחודי ששם על המפה את המגזר השלישי, מעניק במה מרכזית לעשייה חברתית ומביא למרכז השיח הציבורי את העמותות השונות שפועלות בישראל. פרוייקט זה עומד בכל הכללים הנדרשים".

קשת תוכן שיווקי. צילום מסך, צילום מסך
שיתוף הפעולה החל לפני מספר חודשים עם מאקו/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully