וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוברת רה"מ למכבי: שיר כהן מונתה לראש מערך התקשורת וקשרי החוץ של הקבוצה

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 13:09

במסגרת תפקידה, כהן תוביל ותנהל את המדיניות התקשורתית-אסטרטגית, הדוברות, קשרי החוץ והממשל בקבוצת שירותי הבריאות. כהן תחליף בתפקיד את עדו הדרי שמונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי במכבי אחזקות

שיר כהן. חיים צח/לעמ,
שיר כהן/חיים צח/לעמ

שיר כהן מונתה לתפקיד ראש מערך התקשורת וקשרי החוץ של קבוצת מכבי שירותי בריאות. במסגרת תפקידה, כהן תוביל ותנהל את המדיניות התקשורתית-אסטרטגית, הדוברות, קשרי החוץ והממשל. כהן תחליף בתפקיד את עדו הדרי שמונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי במכבי אחזקות.

כהן (29), כיהנה עד לאחרונה כראש מערך התקשורת והדוברות של משרד ראש הממשלה וכיועצת התקשורת לראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו במשך שלוש שנים וחצי. קודם לכן, כיהנה בתפקידי דוברות שונים במשרד רה"מ וביחידות הסמך של המשרד. לכהן ניסיון של למעלה מעשור בתחום התקשורת והדוברות בהן ניהלה אירועים תקשורתיים ברמה הלאומית והבין לאומית וכן ניסיון רב בעבודת הממשלה. שיר בעלת תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

מנכ"לית מכבי סיגל דדון-לוי: "שיר מביאה עמה ניסיון רב בתחום התקשורת והדוברות וכן ניסיון עשיר בעבודת הממשלה. אני מברכת על הצטרפותה של שיר למכבי ובטוחה שהיא תתרום משמעותית לארגון. אני מודה לעדו על שני עשורים של עבודה מסורה ומוצלחת ומאחלת לו המשך הצלחה בתפקיד החדש".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully